فولکس واگن گلف 2019

فولکس واگن گلف 2019 ؛ هشتمین نسل گلف با قدرت مضاعف و تکنولوژی‌های بیشتر

فولکس واگن گلف 2019 (VolksWagen Goft 2019) هشتمین نسل خودرو محبوب گلف است که ظاهرا تا پایان دهه جاری میلادی با قدرت و تکنولوژی‌های بیشتر روانه بازار خواهد شد.

در حالی که کمتر از یک سال است که از معرفی رسمی نسل هفتم خودرو گلف شرکت فولکس واگن می‌گذرد، اما به تازگی اطلاعاتی از نسل بعدی آن یعنی فولکس واگن گلف 2019 به بیرون درز پیدا کرده است. یک رسانه آلمانی با انتشار جزئیاتی در مورد این محصول، ادعا می‌کند که عرضه نسل جدید این خودرو به جهت هزینه‌های دیزل گیت با تعویق همراه بوده است و انتظار می‌رود این محصول همراه با تغییراتی همه جانبه، تا سال 2020 میلادی روانه بازارها شود.

فولکس واگن گلف 2019

فولکس واگن گلف 2019 اینک از پلتفرم منعطف و مدرن MQB بهره‌مند خواهد بود و با توجه به مدل انتخابی شما، وزن آن با کاهشی بین 35 الی 70 کیلوگرم نسبت به نسل قدیمی‌تر همراه خواهد بود. به جز کاهش وزن، فولکس توجه بسیار زیادی را بر روی طراحی خودرو جمع و جور شهری خود داشته است و از نمای جلوی صیغلی‌تر، چراغ‌های عقب تیزتر و جابجایی عبارت «گلف» به درب پشتی، تغییرات ظاهری این اتومبیل پرطرفدار را تشکیل می‌دهند. اگر همه چیز خوب پیش برود، به لطف پلتفرم جدید احتمالا کابین فولکس واگن گلف 2019 ارائه کننده فضای بیشتری خواهد بود و حجم بار قابل حمل آن نیز به 400 لیتر خواهد رسید.

تکنولوژی‌های جدید در فولکس واگن گلف 2019

جدای تغییرات ظاهری، بیشترین تغییر را می‌توان در داخل کابین خودرو احساس کرد، به طوری که اینک حتی نسخه‌های پایه نیز به صورت پیشفرض از نشان دهنده‌های دیجیتالی بهره می‌برند. هداپ دیسپلی یکی دیگر از تکنولوژی‌های به کار رفته در داخل کابین است و کنترل‌های حرکتی نیز جایگزین کلیدهای لمسی داخل خودرو می‌شوند. از دیگر قابلیت‌های جذاب فولکس واگن گلف 2019 باید به سیستم پارک خودکار و کلید دیجیتالی هوشمند اشاره کرد که می‌تواند رفتار و عواطف راننده را زمانی که وی پشت فرمان خودرو نشسته است بررسی و ذخیره کند. علاوه بر این در مدل جی تی ای یک نوع سیستم هیبریدی لطیف به کار رفته است که می‌تواند قدرت و محدوده حرکتی خودرو را افزایش دهد. نسخه جی تی آی قادر به تولید 250 اسب بخار است و مدل R نیز از سیستم چهار چرخ محرک بهره می‌برد و می‌تواند 350 اسب بخار را تولید کند. در انتها جالب است اشاره کنیم که با توجه به تمامی این پیشرفت‌های صورت گرفته، فولکس قصد افزایش قیمت این خودرو را ندارد. با این حال باید صبر کنیم و ببینیم آیا تمامی این اخبار به واقعیت تبدیل خواهد شد یا خیر!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*