کنسول بازی آتاری باکس شبیه به NES کلاسیک خواهد بود + اطلاعات تکمیلی‌

اطلاعات تازه‌ای از کنسول بازی آتاری باکس (Ataribox) منتشر شده است که از شباهت آن با NES کلاسیک و برخی دیگر از مشخصات آن خبر می‌دهد. کنسول بازی جدید آتاری سال جاری رسما رونمایی خواهد شد.

آتاری با حضور در نمایشگاه E3 امسال تیزر تبلیغاتی کنسول بازی آتاری باکس ، یک برند جدید در محصولات این شرکت، را منتشر کرد. در حالی که ما یک تیزر ویدیویی 20 ثانیه از این محصول را در یوتیوب دیده بودیم، به نظر می‌رسید که درست همانند کنسول 2600 به بدنه‌ای از جنس چوبی مجهز شده باشد، اما به جز آن هیچ اطلاعات دیگری تا به امروز از کنسول بازی آتاری باکس منتشر نشده بود. آتاری اینک اطلاعات بیشتری از محصول آینده خود را منتشر کرده و تصویر جدیدی از آن را نیز می‌توانیم ببینیم.

این کمپانی در یک ایمیل به طرفداران آتاری عنوان کرده است «هدف ما ارائه چیز جدیدی‌ست که با میراث ما صادقانه باشد و در عین حال برای طرفداران قدیمی و جدید آتاری جذاب باشد». آتاری باکس جدید به وضوح با الهام از بدنه‌ی چوبی آتاری 2600 طراحی شده است و این کنسول جدید حاوی خطوط قرمز، بال عقب و پنل جلویی است که می‌تواند از جنس متفاوتی از چوب یا شیشه باشد. چراغ نشانگر از طریق این متریال به بیرون درز پیدا می‌کند و دستگاه از کارت حافظه اس دی، یک درگاه HDMI و چهار درگاه USB برخوردار است. کنسول بازی آتاری باکس در دو نسخه متفاوت عرضه خواهد شد که یکی از آن‌ها به رنگ چوب بوده و دیگری با رنگ ترکیبی مشکی/ قرمز به فروش خواهد رسید.

کنسول بازی آتاری باکس

آتاری در نظر دارد بازی‌های کلاسیک خود را نیز به همراه محتوای کنونی، به این کنسول جدید بیاورد. این مشخص نیست که محتوای کنونی آیا به معنای انتشار دوباره بازی Rollercoaster Tycoon است یا خیر، اما به نظر می‌رسد کنسول بازی آتاری باکس مشابه دو کنسول NES و SNES Classic اجازه دسترسی به بازی‌های قدیمی در یک سخت افزار مدرن را صادر می‌کند. در حالی که این کمپانی بازی ساز به تازگی لایسنس برند تازه خود را به ثبت رسانده است، این نشان می‌دهد که احتمال مشارکت در ساخت کنسول جدید نیز وجود داشته باشد. ما امیدواریم که این به معنای آن نباشد که آتاری فقط مجوز نام تجاری خود را در اختیار یک شریک تجاری قرار داده باشد تا یک سخت افزار جدید به نام آتاری باکس را ایجاد کند و خود مستقیما دست به تولید کنسول بازی جدیدش بزند.

آتاری در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در زمینه قیمت، زمان عرضه، محتوای بازی‌ها و یا حتی مشخصات فنی کنسول بازی آتاری باکس را منتشر نکرده است. این شرکت می‌گوید:

ما از عمد اطلاعات کاملی را در اختیار شما نگذاشتیم. ما می‌خواهیم در مسیر درستی حرکت کنیم، بنابراین ما پله به پله تا زمان متولد شدن رسمی آتاری باکس اطلاعات را با شما به اشتراک می‌گذاریم و بازخورد جامعه طرفداران آتاری را نسبت به آنچه که انجام می‌دهیم، می‌شنویم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خیلی زشته باید یک طراحی امروزی داشته باشه