کیبورد پیش فرض گوشی های اچ تی سی

کیبورد پیش فرض گوشی های اچ تی سی تبلیغات نمایش می‌دهد!

اخیرا برخی کاربران شبکه اجتماعی ردیت از نمایش تبلیغ در کیبورد پیش فرض گوشی های اچ تی سی که با نام “TouchPal” شناخته می‌شود، خبر داده‌اند! هرچند، اچ تی سی آن را یک مشکل فنی می‌داند.

نمایش تبلیغ در سرویس‌های رایگان به منظور کسب درآمد، امری مرسوم بوده و بسیاری از کمپانی‌های کوچک و بزرگ در سراسر دنیا مشغول انجام آن هستند. اما شاید قرار دادن تبلیغ در کیبورد یک گوشی هوشمند کار چندان جالبی نباشد.

با این وجود، برخی دارندگان گوشی های اچ تی سی از نمایش تبلیغ در کیبورد پیش فرض دستگاه خود خبر داده‌اند. جدای از انتخاب محل نامناسب، نمایش این تبلیغ‌هایی اضافی باعث محدودیت بیشتر صفحه نمایش کوچک گوشی های هوشمند نیز می‌شوند.

اگرچه پیشتر برخی حدس می‌زدند این تبلیغ‌ها تنها برای افرادی که از نسخه پایه کیبورد TouchPal استفاده می‌کنند، نمایش داده می‌شود، اما اچ تی سی طی بیانه‌ای آن را یک مشکل فنی دانسته و از تلاش مهندسان خود به منظور رفع آن در کوتاه‌ترین زمان ممکن خبر داده است.

به هر صورت اگر این مشکلات ادامه داشته باشد، به راحتی می‌توان با نصب یک کیبورد جدید همچون سویفت کی یا جی بورد، از شر تبلیغ‌های اضافی خلاص شد.

کیبورد پیش فرض گوشی های اچ تی سی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*