Asus به احتمال زیاد ساعت هوشمند اندرویدی خود را در IFA معرفی می کند

ساعت های اندرویدی چند ماهی است که به تولید رسیده اند و در حال تبدیل شدن به یکی از بازیگران مهم بازار ابزارهای پوشیدنی هستند. درست است که هنوز در اطرافمان افراد زیادی را نمیبینیم که یک LG G watch یا مثلا Samsung Gear Live بدست داشته باشند؛ اما مطمئنا به زودی این روند با ورود Moto 360 به بازار تغییر خواهد کرد.

شرکت Asus که پیش از این اسم آن بعنوان یکی از شرکای سیستم عامل Android Wear در هنگام رونمایی آن مطرح شد به زودی ممکن است ساعت هوشمند خود را در نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند.

Jerry Shen مدیر عامل Asustek در طی جلسه ای با حضور سرمایه گذاران که چند روز پیش در تایپه برگزار شد عنوان کرده است که کمپانی احتمالا خواهد توانست ساعت هوشمند خود را در برلین و در نمایشگاه IFA رونمایی کند و به دنبال بازاریابی و ارتقا جایگاه آن در بین سایر ساعت های هوشمند باشد. وی اضافه کرد: ” ما رویاهای بزرگی در مورد ساعت های هوشمند داریم، اما این رویاها امسال یا حتی در نیمه اول سال آینده نیز شانس کمی برای تحقق دارند، زیرا هنوز میزان تقاضا در بازار برای آن در اوج نیست”.

گرچه هنوز هیچ تصویر و یا جزییاتی از این دستگاه به بیرون درز نکرده است اما فکر می کنیم این ساعت نیز مانند سایر دستگاههای تولیدی Asus بسیار کارآمد و نسبتا ارزان باشد.

IFA برلین در 5 سپتامبر شروع بکار خواهد کرد و فقط کمتر از یک ماه زمان باقیست تا بدانیم وجود این دستگاه واقعیت دارد یا خیر. به نظر میرسد در حال حاضر عامه مردم علاقه یا اطلاعات زیادی در مورد Android Wear ندارند و امیدواریم با ورود Asus به این بازار، این موضوع نیز تغییر کند.

Android Wear نسخه مخصوصی از سیستم عامل اندروید گوگل است که مختص دستگاههای پوشیدنی نظیر ساعتها طراحی شده است و در حال حاضر گوگل در حال کار با شرکتهای عظیم سخت افزاری است تا دستگاههای متنوع تری برای این سیستم عامل بسازند.

منبع: focustaiwan

Asus may reveal its smartwatch at IFA

Asus may reveal its smartwatch at IFA

Taipei, Aug. 12 (CNA) Even though Asustek Computer Inc. has not yet launched its first smartwatch, the Taiwanese PC maker is already considering its next wearable device, thanks to its high market expectations. Asustek CEO Jerry Shen told an investors’ conference Tuesday that his company could debut its smartwatch as early as September at the IFA electronics trade show in Germany, with aggressive marketing efforts to promote the device. He said the Asustek smartwatch has been well-received by Google Inc., which selected Asustek as one of its hardware partners for the Android Wear initiative in March, as the new watch looks better than competitors’ products but comes with a relatively low price tag. Android Wear is a version of Google’s Android operating system designed specifically for wearable devices. The U.S. search giant said it is working with several hardware manufacturers and chipmakers to build new devices based on Android Wear. “We’re dreaming big about the future of wearable devices, but the dream will not come true this year or in the first half of next year because the market demand has not picked up,” Shen said at the investors’ conference.

 

درباره رضا رسول زاده

رضا رسول زاده فارغ التحصیل و مدرس زبان انگلیسی است. همچنین به دلیل علاقه اش به رشته عمران، تحصیلات خود را در این زمینه نیز ادامه میدهد. علاقمند به گرافیک و طراحی وبسایت است و اولین وبسایت اش را در شانزده سالگی طراحی کرد. از سال 86 تا کنون در زمینه های مختلف IT فعالیت می کند.