گوشی گوگل پیکسل XL 2

ویدیوی مفهومی جدیدی از گوشی گوگل پیکسل XL 2 منتشر شد (تماشا کنید)

به تازگی ویدیو مفهومی جدیدی از گوشی گوگل پیکسل XL 2 منتشر شده است که نشانگر نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9، حاشیه‌های کم کناری و رنگ قرمز Google Pixel XL 2 است.

هفته گذشته، وب سایت Android Police با اعتماد به نفس کامل پستی را حاوی جدیدترین رندرهای گوشی گوگل پیکسل ایکس ال 2 منتشر کرد و اعلام کرد که طراحی نهایی این فبلت، چنین خواهد بود. حال ویدیویی توسط کانال یوتیوبی Concept Creator به مدت یک و نیم دقیقه منتشر شده است که همراه با رندرهایی سه بعدی، تمامی جوانب این گوشی را به نمایش می‌گذارد. مهم‌ترین ویژگی‌هایی که همراه با این ویدیو می‌توان در گوشی جدید گوگل دید طراحی خارجی کامل این گوشی، نمایشگری با نسبت ابعاد 18:9 و حضور یک پنجره شیشه‌ای بر روی قاب پشتی پیکسل ایکس ال 2 است.

این ویدیو مفهومی مبتنی بر تصاویر تا به امروز درز کرده از این گوشی ساخته شده است. در نظر داشته باشید گوشی گوگل پیکسل XL 2 که توسط شرکت ال جی قرار است ساخته شود از حاشیه‌هایی گرد برخوردار است که ما را به یاد بدنه گوشی ال جی جی 6 می‌اندازد. علاوه بر این، نمایشگر آن نیز دقیقا مشابه نمایشگر فول ویژن ال جی است تا بیش از پیش نقطه مشترکی بین این دو گوشی به وجود آید.

 

در قاب پشتی، دو پین گرد در زیر فلش دوگانه دوربین تعبیه شده است که ما در حال حاضر نمی‌دانیم مربوط به چه چیزی هستند. ما حدس می‌زنیم که آن‌ها چیزی شبیه به یک نگهدارنده و متصل کننده هوشمند لوازم جانبی همانند دوربین 360 درجه‌ای در گوشی اسنشال فون (Essential PH-1) باشند. اگرچه این تنها یک گمانه زنی است و شاید چنین چیزی واقعی نباشد.

نسخه قرمز گوشی گوگل پیکسل XL 2 جوابی برای آیفون 7 پلاس قرمز

به طور قابل توجهی گوشی گوگل پیکسل XL 2 شبیه به نسل نخست خود است. رنگ‌های جذابی از این گوشی نظیر قرمز نیز در این ویدیو مشخص است که ما را امیدوار می‌کند تا گوگل طیف رنگی گوشی خودش را از سال گذشته به مراتب گسترش بخشد. اگر این اتفاق رخ دهد، نسخه قرمز Google Pixel XL 2 می‌تواند جوابی برای آیفون 7 پلاس قرمز باشد. انتظار می‌رود این گوشی بین سه ماهه سوم و چهارم سال جاری میلادی معرفی شود. محصولی مجهز به یک نمایشگر 5.99 اینچی اولد با نسبت ابعاد 18:9 و بهره‌گیری از چیپست اسنپدراگون 835 کوالکام که ارائه کننده تجهیزات جذابی نظیر نمایشگر همیشه روشن و یک فریم حساس به لمس نظیر گوشی اچ تی سی یو 11 خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*