محصولات سلامتی نوکیا

محصولات سلامتی نوکیا به فروشگاه آنلاین اپل راه پیدا کرد

شاید فروش محصولات شرکت‌های رقیب در فروشگاه‌های اپل عجیب باشد اما به زودی محصولات سلامتی نوکیا در فروشگاه آنلاین اپل به فروش می‌رسند.

اپل بار دیگر به طور مستقیم محصولات نوکیا را از طریق فروشگاه آنلاین خود به فروش می‌رساند، به زودی در فروشگاه‌های شهری اپل هم محصولات نوکیا را خواهیم دید. لازم به ذکر است که با وجود قدرت گرفتن گوشی‌های هوشمند اندرویدی نوکیا، این محصولات را قطعا در فروشگاه‌های اپل نخواهیم دید؛ دور از ذهن به نظر می‌رسد که اپل گوشی هوشمند برند دیگری را در فروشگاه خود عرضه کند اما احتمالا از فروش یک یا دو محصول سلامتی نوکیا بدش نیاید.

این محصولات از ترازو و دماسنج گرفته تا گجت‌های سنجش فشار خون، همه و همه در گذشته با برند Withings شناخته می‌شدند؛ نوکیا با خرید این برند مدتی است که این گجت‌ها را با نام خودش عرضه می‌کند.

گجت‌های Nokia Body Cardio ،Body+، Thermo و BPM+ هم‌اکنون از طریق فروشگاه اپل به فروش می‌رسند. قبل از این، اپل محصولاتی با برند Withings را به طور مستقیم می‌فروخت که با خرید این شرکت و تصویب قوانین مالکیت آن توسط نوکیا این کار متوقف شد؛ در ماه مه امسال بیانیه‌ای رسمی وضعیت بین دو شرکت اپل و نوکیا را روشن کرد و در حال حاضر اپل به طور رسمی و بدون دردسر می‌تواند محصولات سلامتی نوکیا را در فروشگاه‌های خود عرضه کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*