ويندوز فون 8 : ريبوت شدن هاي ناگهاني و مشکل باتري!

بدون شک ویندوز فون ۸ یکی از پیشرفته ترین سیستم های موبایل تا به امروز می باشد که دارای امکانات و ویژگی های منحصر بفرد خود می باشد. اما به هر حال به نظر می رسد که چندان هم بدون مشکل نیست. عده ای از کاربران این شاهکار ماکروسافت اعلام کرده اند که دستگاه های آنها دچار ریبوت شدن های ناگهانی می شود و مشکل باتری نیز دارند.

در موضوعی در یکی از فروم های تخصصی ویندوزفون به نام WPCentral forums با بیش از ۱۶۰ پاسخ اعلام شده است که تعداد زیادی از کاربران نوکیا لومیا ۹۲۰ اعلام کرده اند که دچار مشکل ریبوت های ناگهانی و یا هنگ کردن در اسمارت فون خود شده اند. مشکل دیگر آنها دوام کم عمر باتری بوده است. این مشکل در فروم عمومی شرکت نوکیا نیز منعکس شده است.

دارندگان اسمارت فون HTX 8X نیز از این امر مستثنی نبوده اند و آنها نیز مشکلاتی مشابه را تجربه کرده اند. این موضوع در فروم شرکت ماکروسافت منتشر گردیده و کاربری اعلام نموده است با وجود آنکه فقط چند روز از خرید HTX 8X می گذرد ولی مشکل ریبوت های ناگهانی او را بسیار عصبی نموده است.

به هر حال امیدواریم مایکروسافت ، نوکیا و HTC به سکوت خود تاکنون پایان دهند و نظرات خود را منتشر نمایند. این شرکت ها تاکنون در این باره اظهار نظری نکرده اند.

مطمئنا با توجه به آنکه تعداد زیادی از ما و شما مدت زیادی را منتظر عرضه اسمارت فون های  وین فون ۸ بوده ایم اکنون این موضوع خوشایند نمی باشد و برای هر سه شرکت می تواند چالش بزرگی به حساب آید. به نظر شما انتظار ما کاری اشتباه بوده است و یا بهتر است همچنان تا رفع این مشکلات منتظر بمانیم؟


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*