سيستم جديد نقشه نوکيا براي IOS عرضه شد

سرویس نقشه های ابری شرکت نوکیا که با نام HERE شناخته خواهد شد برای سیستم عامل iOS در دسترس قرار گرفت. شرکت اپل این اپلیکیشن را برای عرضه به صورت عمومی در اپ استور مورد تایید نهایی قرار داده است و اکنون می توان به صورت رایگان از آن بهره برد. البته این اپلیکیشن به فقط صورت انحصاری برای iOS نمی باشد و برای دیگر پلتفرم های موبایل نیز در دسترس می باشد.

اگر کاربر آیفون هستید و از نقشه های گوگل بر روی آیفون خود استفاده می نمایید بهتر است مقایسه ای را بین این ۲ اپلیکیشن داشته باشید تا بدانید که آیا نقشه های Nokia HERE به اندازه کافی قدرتمند و کامل هستند یا خیر؟

به نظر می رسد برای شروع ابتدا با مشکلاتی در درک از نحوه استفاده از اپلیکیشن برخورد خواهید نمود،  به عنوان مثال، مشکلاتی در نحوه تایپ آدرس خواهید داشت. مثلا نوشتن بدون فاصله بین E و ۲۵ (E25th خیابان) باعث خواهد شد که شما نتیجه ای را در هنگام جستجو نیابید و فقط کافی است تا یک فاصله را بین آنها قرار دهید تا نتایج جستجو را مشاهده کنید.

این اپلیکیشن امکاناتی همچون همیار صوتی ، نمایش نقشه در حالت های ماهواره ای ، وسایل نقله عمومی ، نمایش ترافیک به صورت زنده را دارا می باشد. برای استفاده از این اپلیکیشن فقط کافی است تا بر روی آیفون خود iOS نسخه ۴.۳ و یا بالاتر داشته باشید.

دانلود اپلیکیشن نقشه نوکیا برای IOS

اگر این اپلیکیشن را بر روی آیفون خود نصب نموده اید حتما ما و دیگر کاربران گجت نيوز را از تجربیات خود آگاه سازید.


منبع : en.gadgetnews

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*