برنامه موشن استیلز

برنامه موشن استیلز (Motion Stills) گوگل برای اندروید عرضه شد + دانلود

برنامه موشن استیلز (Motion Stills) یکی از اپلیکیشن های محبوب گوگل است که سال گذشته برای iOS عرضه شد و حالا نسخه اندروید آن در اختیار کاربران قرار گرفته است.

لایو فوتوز، یکی از ویژگی‌های نرم افزاری جذاب دوربین گوشی های آیفون است که به کاربران اجازه می‌دهد با ضبط ویدیو کلیپی بسیار کوتاه، قبل و بعد از هر تصویری، به آن روح و جان تازه‌ای ببخشند. اما عدم ثبات تصاویر یا لرزش‌های احتمالی دست هنگام ذخیره تصاویر باعث شد تا گوگل، اپلیکیشن موشن استیلز را به منظور تثبیت آنها عرضه کند. بعد از گذشت یک سال، حالا شاهد عرضه نسخه اندروید آن هستیم.

هدف اصلی این اپلیکیشن تثبیت ویدیوهای کاربران است. هرچند، برای استفاده از آن نمی‌توان از ویدیوهایی که پیشتر روی دستگاه ذخیره شده‌اند، استفاده کرد. در عوض، کاربران می‌توانند ویدیوهای تایم لپس با طول حداکثر یک دقیقه را ایجاد کنند. چنین ویدیوهایی با عنوان “Fast Forwards” شناخته خواهند شد، در صورتی که انیمیشن سه ثانیه‌ای اصلی، “Motions Stills” نام دارد.

ویدیوهای Fast Forwards و Motions Stills در زمان تهیه آنها تثبیت خواهند شد تا بعد از ثبت ویدیو، در انتظار پایان یافتن پروسه آن نمانید. الگوریتم گوگل میزان تثبیت لازم برای ویدیوها را در قالب بافت‌های با کیفیت پایین محاسبه می‌کند. تمام کاری که شما باید انجام دهید، باز کردن اپلیکیشن و لمس دکمه ضبط ویدیو است. سپس شما می‌توانید انیمیشن روان و بسیار خوبی که توسط برنامه موشن استیلز بهینه شده است را مشاهده کنید.

خروجی برنامه موشن استیلز را می‌توان به صورت گیف ذخیره کرد

برای مشاهده ویدیوهای کوتاه ذخیره شده، به سادگی می‌توان با لمس صفحه و کشیدن آن به سمت بالا آنها را به اشتراک گذاشت.

یکی دیگر از قابلیت‌های این نرم افزار، امکان ذخیره این ویدیوهای کوتاه به صورت فایل متحرک گیف است. به علاوه، با لمس صفحه و کشیدن آن به سمت راست، ویدیوی کوتاه شما در تایم لاین قرار گرفته و می‌توان با قرار دادن چند بخش دیگر به آن، ویدیویی متفاوت خلق کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*