تعرفه اینترنت نامحدود

تصویب تعرفه اینترنت نامحدود در کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات

صبح امروز در جلسه کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات، تعرفه اینترنت نامحدود و توقف فروش اینترنت حجمی در کشور به تصویب رسید و به زودی اجرا می‌شود.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از تصویب سرویس اینترنت نامحدود و توقف فروش حجمی اینترنت خبر داد. کمیسیون تنظیم مقررات ارتباطات در جلسه صبح امروز، این طرح را تصویب کرد و این مصوبه در آینده نزدیک به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت، ابلاغ خواهد شد.

علی اصغر عمیدیان، رئیس سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی خاطرنشان کرد که این مصوبه برای ارائه خدمات ADSL، اینترنت فیبر نوری و VDSL در نظر گرفته شده و مشترکان می‌توانند با پرداخت هزینه اشتراک ثابت ماهانه از حجم زیادی از اینترنت استفاده کنند. همچنین در این مصوبه، تمهیداتی هم برای مشترکان کم‌مصرف و هم برای مشترکان پرمصرف اندیشیده شده است.

توضیح معاون وزیر ارتباطات در مورد تعرفه اینترنت نامحدود

عمیدیان در ادامه توضیح داد:

بر اساس این طرح، کاربران می‌توانند در چند سقف مختلف از سرعت اینترنت استفاده کنند و سرعت استفاده از شبکه ملی اطلاعات با اینترنت جهانی نیز در این مصوبه تفکیک شده است. به عنوان مثال، مشترکان می‌توانند با پرداخت هزینه ماهانه حداقل 10 هزار تومان از سرعت بالای اینترنت بدون محاسبه حجم مصرفی بهره ببرند. البته این به معنای استفاده نامحدود نخواهد بود و کاربران بر اساس سرعتی که درخواست می‌کنند از این سرویس استفاده خواهند کرد؛ چرا که در این تکنولوژی، چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد.

معاون وزیر ارتباطات تاکید کرد که به زودی جزئیات بیشتری از این مصوبه ارائه و به اپراتورهای ارائه‌دهنده خدمات اینترنت ثابت ابلاغ خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. خیلی جالبه ….
    جالبیش اینجاست که میان خودشونو با خارجیا مقایسه میکنن میگن اینترنت سرعتی اونا هم محدوده ? یعنی خارجیا با ماهی ۶GB یا ۲۰GB همه کار میکنن? حداقل شبانه رایگان رو حذف نمیکردید آخه کی نشسته اون بالا داره این تصمیمای خوشکلو میگیره ….

  2. البته این به معنای استفاده نامحدود نخواهد بود و کاربران بر اساس سرعتی که درخواست می‌کنند از این سرویس استفاده خواهند کرد؛ چرا که در این تکنولوژی، چیزی به عنوان نامحدود وجود ندارد.
    اینی که گفتی یعنی چه؟!!مگه میشه مگه داریم!!!
    احتمالا اینترنتی که به ما قراره بدن هم اینترنت نخواهد بود و سرعت هم سرعت نخواهد رفت.
    کلا مسئولان ما مایه مسرت و شادی هستن خخخخخ

  3. این چه نامحدودیه که نامحدود نیست