راهنمای ال جی Airport Guide Robot

آغاز به کار ربات راهنمای ال جی در فرودگاه اینچئون کره

ربات راهنمای ال جی Airport Guide Robot و ربات نظافت چی ال جی Airport Cleaning Robot طی هفته‌های پیش رو در فرودگاه اینچئون کره جنوبی آغاز به کار خواهند کرد. این دو ربات پیشتر در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شده بودند.

فرود آمدن در یک کشور جدید و حضور در فرودگاه آن کشور می‌تواند تجربه غریبی برای شما باشد، به خصوص اگر مردم آن کشور با زبانی متفاوت از زبان مادری شما سخن بگویند. با این حال در برخی از موارد، بسیاری از فرودگاه‌ها ارائه‌کننده خدمات رسیدگی مناسبی به گردشگران و بازدیدکنندگان در چند زبان مختلف دنیا هستند.

ربات راهنمای ال جی نخستین بار در CES 2017 رونمایی شده بود

این‌گونه به نظر می‌رسد که در کره جنوبی ارائه خدمات به شکل قابل قبول‌تر و مدرن‌تری صورت خواهد پذیرفت. کمپانی ال جی چندی پیش از دو ربات مخصوص فرودگاه به نام‌های “Airport Guide Robot” و “Airport Cleaning Robot” رونمایی کرد و همان زمان اعلام شد که در آینده‌ای نزدیک از این دو ربات در فرودگاه اینچئون کره جنوبی مورد استفاده قرار خواهد گرفت. این دو ربات که در نمایشگاه CES 2017 با آن‌ها ملاقات کردیم، ظاهرا در حال مهیا شدن جهت ارائه خدماتی مدرن به مسافران و بازدیدکنندگان فرودگاه اینچئون هستند.

راهنمای ال جی Airport Guide Robot

راهنمای ال جی Airport Guide Robot

ربات راهنمای ال جی Airport Guide Robot همانطور که از نامش پیداست در اطراف ترمینال‌ها گشت می‌زند و اطلاعات مختلفی را نظیر زمان سوار شدن به هواپیما در اختیار مسافران قرار می‌دهد. ربات راهنمای ال جی قادر به سخن گفتن به چهار زبان زنده دنیا شامل زبان‌های کره‌ای، انگلیسی، چینی و ژاپنی است. مسافران حتی می‌توانند با استفاده از این ربات کارت پرواز خود را اسکن کرده و حتی به مسافران کمک کرده و آن‌ها را به سمت درب خروجی هدایت کند.

ربات نظافتچی ال جی Airport Celaning Robot

ربات نظافتچی ال جی Airport Celaning Robot

در سمتی دیگر، ربات نظافتچی ال جی Cleaning Robot دقیقا عملکرد مشابهی با جاروبرقی‌های خودکار حال حاضر بازار نظیر “Roomba” دارد. این ربات قادر به شناسایی مکان‌هایی است که نیازمند پاکسازی دارند و می‌خواهد اطمینان حاصل کند که تمامی نقاط کف فرودگاه جلوی چشم مسافران برق می‌زند.

اگر در آینده‌ای نزدیک به کره جنوبی سفر کنید، از نزدیک شاهد عملکرد این دو ربات فرودگاه ال جی خواهید بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*