نام اندروید O

آیا گوگل، اختاپوس را به عنوان نام اندروید O انتخاب می‌کند؟

کشف نام اندروید O به یکی از معماهای اصلی طرفداران این سیستم عامل تبدیل شده است. اما بر اساس شواهد موجود، نسخه جدید اندروید با نام «اختاپوس» شناخته خواهد شد!

بسیاری از کاربران نام‌های مختلفی همچون اوریو (Oreo)، کوکی جو پرک (Oatmeal Cookie) و دسر پرتقال (Orange Sorbet) را به عنوان نام احتمالی اندروید O پیشنهاد می‌دهند، ولی به نظر می‌رسد هیچ‌کدام از این موارد درست نیستند.

پیش از این، سازندگان از تخم مرغ عید پاک به منظور مخفی کردن نام این سیستم عامل استفاده می‌کردند. اما تصویری که اخیرا در آخرین نسخه پیش‌نمایش اندروید O برای توسعه‌دهندگان قرار گرفته، عکس یک اختاپوس (یا همان هشت پا) را نشان می‌دهد. از آنجا که پیش‌تر تنها از حرف “O” برای معرفی این نسخه استفاده می‌شد، می‌توان گفت گوگل این کار را به صورت عمدی انجام داده است.

نام اندروید O

اما حالا یک سوال مهم مطرح می‌شود: آیا گوگل هشت پا را نوعی دسر می‌داند؟

در حال حاضر، هشت پا نوعی غذا محسوب شده و میلیون‌ها نفر در سراسر جهان از خوردن این غذای خوشمزه لذت می‌برند. هشت پا را می‌توان به صورت بخشی از سوشی، سرخ‌شده و یا با روش‌های دیگر سرو کرد. اما بسیاری از آشپزهای سراسر دنیا معتقدند که هشت پا یک دسر نیست. اگر در میان غذاها و خوراکی‌های موجود جستجو کنید، نزدیک‌ترین مورد به دسر اختاپوس، نوعی پاستیل است. ولی به نظر می‌رسد تخم مرغ عید پاک گوگل (لوگوی اندروید O) فاقد شکل رنگی و عمومی آبنبات‌ها است.

نام اندروید O

وجود چنین مواردی باعث سردرگمی اهالی مانتین ویو می‌شود. همچنین این احتمال وجود دارد که گوگل، دیگر از نام دسرها برای سیستم عامل خود استفاده نکند. به هر صورت فرضیه‌های بسیاری وجود دارد که نام اندروید O را در هاله‌از ابهام قرار می‌دهند.

به گفته نات گارون (Natt Garun)، اندروید O همان نسخه 8.0 از سیستم عامل اختصاصی گوگل است. از طرفی، اختاپوس نیز یک حیوان هشت‌پا است؛ در این صورت می‌توان ارتباطی میان اختاپوس و نام اندروید O پیدا کرد. هرچند هنوز مفهوم چنین چیزی مشخص نیست.

انتظار می‌رود نسخه نهایی اندروید O با هر عنوانی که شناخته خواهد شد، اواخر تابستان عرضه شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*