فیس لیفت لیفان ایکس 60

فیس لیفت لیفان ایکس 60 با تغییرات جزئی در بازار عرضه می‌شود

شرکت کرمان موتور به عنوان مونتاژکننده خودروهای چینی لیفان در ایران، به تازگی نسخه فیس لیفت لیفان ایکس 60 را به همراه تغییرات بسیار جرئی در بازار کشور عرضه می‌کند.

لیفان X60، شاسی بلند چینی کرمان موتور، در حال حاضر تنها در نسخه اتوماتیک به فروش می‌رسد و یکی از پرفروش‌ترین محصولات در کلاس خود به شمار می‌رود. بر اساس آمارهای فروشی که از سوی نهادهای مختلف منتشر می‌شود، این کراس اوور چینی با محصول مدیران خودرو یعنی ام وی ام X33 رقابت می‌کند.

تغییرات انجام شده در فیس لیفت لیفان ایکس 60

چند روز پیش، شرکت کرمان موتور در جریان نمایشگاه خودرو شیراز، از نسخه فیس لیفت لیفان ایکس 60 رونمایی کرد. این نسخه، تفاوت چندانی با مدل قبلی ندارد و تنها شاهد چند تغییر جزئی در آن هستیم. اکنون این کراس اوور چینی با جلوپنجره عمودی جدید و چراغ‌های عقب جدیدتر عرضه خواهد. پیشرانه و گیربکس خودرو نیز مورد به‌روزرسانی فنی قرار گرفته‌اند تا هماهنگی بیشتری میان موتور و گیربکس به وجود بیاید.

فیس لیفت لیفان ایکس 60

در حال حاضر، خودروی چینی لیفان X60 اتوماتیک در شرکت کرمان موتور مونتاژ می‌شود و بیش از 30 درصد قطعات آن در داخل کشور به تولید می‌رسد. این خودروی کراس اوور را می‌توان یکی از موثرترین محصولات چینی در بحث داخلی‌سازی دانست و کرمان موتور نیز در طی چند سال اخیر، فروش خوبی را برای آن به دست آورده است. برخی از مشکلات قبلی این خودرو نیز به مرور زمان با ارائه آپدیت‌ها و به‌روزرسانی‌ها برطرف شد و مشتریان، نسبت به قبل، شکایات کمتری در مورد مشکلات مونتاژی داشته‌اند.

کرمان موتور، لیفان X60 دنده اتوماتیک را با قیمت 68 میلیون و 250 هزار تومان به فروش می‌رساند و نسخه دنده‌ای نیز پس از عرضه مدل اتوماتیک CVT، محبوبیت خود را از دست داد و اکنون در تعداد بسیار محدود مونتاژ و عرضه می‌شود. همچنین کارشناسان معتقدند افت قیمت مدل اتوماتیک ایکس 60 نسبت به مدل دنده دستی، بسیار کمتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. هیوندا از ماشینهای ژاپنی نرمتر و بیصداتره انصافا هر که بخره دیگه ماشینهای دیگه رو سوار نمیشه.

    • آقا یا خانوم محترم اینجا بحث یه ماشینی به نام لیفان هست و شما باید در مورد همین خودرو نظر بدین خوب ماچی کار کنیم که هیوندای بهتره شما نظرتو درباره این ماشین بده

  2. با سلام. من مدل 95 اتوماتیک رو دارم و بسیار از امکانات، طراحی و ایمنی ماشین راضی هستم. خدمات پس از فروش کرمان موتور هم کاملا رضایت بخش بوده برام. کسانی که قصد خرید این ماشینو دارن شک نکن انتخاب خوبی کردن.