شیائومی می نوت 2

رندرهای شیائومی می نوت 3 خبر از طراحی بدون حاشیه می‌دهد + ویدیو

به تازگی ویدیویی شامل رندرهای گوشی شیائومی می نوت 3 (Xiaomi Mi Note 3) منتشر شده که طراحی بدون حاشیه و دوربین دوگانه فبلت جدید شیائومی را تایید می‌کند. شیائومی سال گذشته با رونمایی از دو گوشی می نوت 2 و می میکس که هر دو از طراحی انقلابی و متفاوت از زبان مرسوم طراحی این شرکت چینی برخوردار بودند، در بازار موبایل جهانی طوفانی به پا کرد. در حالی که می میکس بیشتر از می نوت 2 مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت، اما این گوشی نیز همراه با لبه‌های خمیده خود و سخت افزاری قدرتمند حرف‌های زیادی برای گفتن دارد. مدت‌ها از زمان رونمایی این دو محصول گذشته است و کم کم باید منتظر پرده‌برداری از نسل جدید این دو گوشی چینی باشیم. به نقل از شایعات مختلفی که شنیده بودیم، انتظار می‌رفت شیائومی می نوت 3 به عنوان نسل جدید گوشی Mi Note 2 تا پایان سه ماهه نخست سال 2017 معرفی شود. این اتفاق رخ نداد، اما بار دیگر شنیده می‌شود که در فصل تابستان از نزدیک با این گوشی ملاقات کنیم.

رندرهای گوشی شیائومی می نوت 3

رندرهای گوشی شیائومی می نوت 3

در همین حین ویدیوی جدیدی توسط حساب کاربری “Science & Knowledge” در یوتیوب منتشر شده است که شامل رندرهای سه بعدی از این گوشی است. این رندرها نشان‌دهنده حضور یک نمایشگر تمام صفحه بر روی قاب جلویی گوشی و لبه‌هایی خمیده مطابق نسل پیشین شیائومی می نوت 3 است که انتظار می‌رود محصول نهایی نیز به همین شکل باشد. بی‌تردید نمایشگر لبه خمیده همراه با نسبت ابعاد بالا می‌تواند همان چیزی باشد که طرفداران شیائومی به دنبال آن هستند.

ویدیو رندرهای شیائومی می نوت 3

مشخصات فنی شیائومی می نوت 3

جدای نمایشگر تمام صفحه، این رندرها همچنین نشانگر دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی گوشی شیائومی می نوت 3 هستند که در رندرهای تا به امروز دیده شده آن‌ها را ندیده بودیم؛ بنابراین این‌ها نخستین رندرهایی از فبلت جدید شیائومی هستند که دوربین دوگانه می نوت 3 را تایید می‌کنند. اما ویدیوی منتشر شده تنها حاوی رندرهای گوشی مذکور نیست، بلکه به مشخصات اصلی آن نیز اشاره داشته است. به نقل از این ویدیو، Mi Note 3 از یک نمایشگر اولد برخوردار است که توسط چیپست اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد و حاوی یک رم 6 گیگابایتی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی است. اندازه نمایشگر گوشی نیز 5.8 اینچ خواهد بود. ما نمی‌توانیم این را تایید کنیم که همانند سال گذشته شیائومی دو گوشی می نوت 3 و می میکس 2 را با همدیگر رونمایی کند، اما اگر اینچنین شود برای طرفداران گوشی‌ساز مشهور چینی جذاب خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*