تصویری واقعی از نوکیا 8

تصویری واقعی از نوکیا 8 در پوششی به رنگ مسی

نوکیا 8 (Nokia 8) به زودی معرفی خواهد شد و تاکنون تصاویر و اطلاعات بسیاری از آن فاش شده. این بار گوشی نوکیا 8 در قابی از رنگ مسی خودنمایی کرده است.

از زمانی که برند نوکیا دوباره احیا شده است، طرفداران این برند منتظرند تا مدل پرچمدار این کمپانی را ببینند، اما اچ ام دی گلوبال تاکنون تنها از مدل‌های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 رونمایی کرده است، گوشی‌های هوشمندی که همگی در دسته بندی گوشی‌های میان رده بازار قرار دارند.

موفقیت این مدل‌ها در بازار احتمالا اچ ام دی گلوبال را تحریک خواهد کرد تا برای ورود پرچمدار جدید خود به بازار برنامه‌های ویژه‌ای ترتیب دهد و این گوشی، نوکیا 8 خواهد بود.

نوکیا 8 به تازگی یک پای ثابت خبرهای تکنولوژی تبدیل شده و تقریبا هر روز خبری از آن در فضای مجازی خودنمایی می‌کند. جدیدترین این خبرها، تصویری است که در بایدو چین منتشر شده و این دستگاه را در رنگ مسی به نمایش گذاشته است. این رنگ شاید کمی شما را گیج کند و آن را با رنگ طلایی اشتباه بگیرید. نوکیا در هنگام عرضه نوکیا 6 نیز نسخه‌ای به این رنگ نشان داد، بنابراین این رنگ چندان هم جدید نخواهد بود.

نوکیا 8

انتظار می‌رود که موبایل نوکیا 8 به سیستم دوربین دوگانه‌ای که توسط تکنولوژی زایس اپتیک (Zeiss Optics) تولید شده، مجهز شود. بدنه این دستگاه از آلومینیوم ساخته شده و شکل پنل عقبی آن، یادآور نوکیا 6 خواهد بود.

انتظار می‌رود که این دستگاه با صفحه نمایش 5.3 اینچی باکیفیت تصویری 2K معرفی شده و اسنپدراگون 835 کوالکام در آن قدرتنمایی کند. 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا، فضای ذخیره‌سازی آن را تشکیل خواهند داد.

گوشی پرچمدار نوکیا 8 انرژی لازم برای انجام کارهای روزانه را از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین کرده و سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا مدیریت نرم‌افزاری آن را بر عهده خواهد داشت. همه چیز حاکی از ورود یک گوشی قدرتمند دیگر به بازار موبایل جهان است.