آیا فقدان گوشی قدیمی سامسونگ را حس می‌کنید؟ (نظرسنجی)

آیا فقدان گوشی قدیمی سامسونگ را حس می‌کنید؟ (نظرسنجی)

امروزه دیگر شاهد ویژگی‌های یک گوشی قدیمی سامسونگ در محصولات جدید این کمپانی نیستیم. آیا شما دلتان برای اینفرارد، باتری قابل تعویض و بدنه پلاستیکی تنگ نشده است؟

دوست‌داران گوشی های هوشمند عمدتا به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ در یک سمت کسانی هستند که محصولاتی با ظاهر زیبا را می‌پسندند. به عقیده آنها، صرف هزینه‌های بالای 2 میلیون برای خرید یک اسمارت فون چشم‌نواز، کاملا توجیه‌پذیر است. اما در سوی دیگر، کاربرانی قرار دارند که چندان به ظاهر گوشی خود توجهی نکرده و قدرت بالای سخت‌افزار و نرم‌افزار موبایل را بیشتر از ظاهر آن دوست دارند.

عدم زیبایی‌شناسی در گوشی قدیمی سامسونگ گلکسی اس 5

گروه دوم کسانی هستند که ممکن است در حال حاضر از یک گوشی قدیمی سامسونگ (البته از نوع هوشمند) استفاده کرده و یا خاطرات خوبی با آن داشته باشند. این روزها دیگر شاهد استفاده از رابط کاربری تاچ‌ویز، باتری‌های قابل تعویض و تکنولوژی مادون قرمز در محصولات جدید سامسونگ نیستیم. اگرچه همه اینها در یک گوشی قدیمی سامسونگ یافت می‌شد، اما عدم زیبایی‌شناسی در آنها به معضلی برای کاربران تبدیل شده بود. در دوره‌ای که اکثر رقبا به استفاده از فلز در بدنه محصولاتشان روی آورده بودند، سامسونگ هنوز هم در فکر تولید گوشی هایی با بدنه پلاستیکی بود. شاید بتوان گوشی گلکسی اس 5 را نقطه اوج فقدان زیبایی‌شناسی غول کره‌ای در تولید یک گوشی پرچمدار دانست.

آیا فقدان گوشی قدیمی سامسونگ را حس می‌کنید؟ (نظرسنجی)

اما پس از آن، سامسونگ با دیدن بازخورد کاربران، سعی در تغییر رویه خود کرد. اولین اقدام آنها برای تولید محصولی مدرن‌تر، عرضه گلکسی آلفا و گلکسی نوت 4 و نوت اج بود. سپس در قالب «پروژه صفر»، گوشی های گلکسی اس 6 و اس 6 اج را روانه بازار کرده و در واقع، وارد فاز جدیدی از طراحی گوشی های موبایل شد؛ دیگر خبری از باتری‌های قابل تعویض، تکنولوژی اینفرارد و رابط کاربری شسته و رفته تاچ‌ویز نبود. امروزه دیگر شاهد تولید محصولی مشابه با یک گوشی قدیمی سامسونگ از سوی این کمپانی سازنده تلفن همراه نیستیم. این رویکرد جدید در 2 سال اخیر ادامه داشته و گویا قرار نیست به عقب بازگردد.

اما آیا شما فقدان نسل قبل از گلکسی اس 6 را در دنیای دیجیتالی خود حس نمی‌کنید؟ آیا هنوز هم دوست دارید یک گوشی قدیمی سامسونگ را در دست بگیرید؟

در نظرسنجی ما شرکت کرده و ضمن انتخاب گزینه مورد نظر، دیدگاه خود را در قسمت نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.