رابط کاربری MIUI 9

رابط کاربری MIUI 9 شیائومی با سه ویژگی منحصر به فرد معرفی شد

در رویدادی که در شهر پکن چین برگزار شد شرکت شیائومی نسخه جدیدی از رابط کاربری MIUI 9 را با سه قابلیت کلیدی و جدید به نمایش گذاشت.

این رابط کاربری بر پایه اندروید نوقا 7 و به طور اختصاصی برای شیائومی MIUI 9 با سه قابلیت جدید ساخته شده است؛ جست و جوی عکس (Image search)، دستیار هوشمند (Smart assistant)، برنامه اجرای هوشمند نرم‌افزار (Smart app launcher).

ویژگی اجرای هوشمند نرم‌افزار رابط کاربری MIUI 9 ویژگی جست و جوی عکس شیائومی MIUI 9 ویژگی دستیار هوشمند شیائومی MIUI 9

قابلیت جستجوی عکس در دیوایس‌ های شیائومی کاملا جدید است اما احتمالا این ویژگی را در برنامه عکس گوگل (Photos app) دیده‌اید. شما با استفاده از این قابلیت می‌توانید تصاویر خود را با کلمات کلیدی مثل Selfie، Face و Blue پیدا کنید.

قابلیت دیگر رابط کاربری MIUI 9 به اجرای هوشمند نرم‌افزار معروف است، این ویژگی برنامه‌های مورد نیاز شما را بر اساس محتوایی که در گوشی مشاهده می‌کنید اجرا می‌کند. برای مثال در صورتی که صحبت از سفر و گشت و گذار می‌شود برای شما برنامه گوگل مپ را باز می‌کند، یا در صورتی که در مورد یک آرتیست مطلبی می‌خوانید این قابلیت مطالب کامل‌تر و بیشتری را به شما پیشنهاد می‌کند.

سومین ویژگی رابط کاربری MIUI 9 برنامه دستیار هوشمند است که موارد مورد نیاز شما را از عکس گرفته تا متن پیدا کرده و برای شما به نمایش در می‌آورد. می‌توان این ویژگی را با دستیار گوگل مقایسه کرد اما همان‌طور که می‌دانید این محصول در حال حاضر تنها در چین عرضه شده و تا عرضه جهانی آن این مقایسه را انجام نمی‌دهیم.

دستیار هوشمند MIUI 9

علاوه بر موارد ذکر شده شیائومی خبر از اجرای سریع‌تر برنامه‌ها داد؛ با بهبود نرم‌افزاری CPU و بازخورد لمسی MIUI 9 حالا برنامه‌ها نرم‌تر و سریع‌تر از همیشه اجرا می‌شوند. برای مثال در استفاده از برنامه‌ای بخصوص تمامی منابع سخت افزاری در راستای اجرای بهتر برنامه شما با هم همراه می‌شوند.

شیائومی در این رویداد اعلام کرد که 2.8 میلیون کاربر از 142 کشور جهان و با 55 زبان گوناگون در حال استفاده از محصولات MIUI این شرکت هستند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*