DualCool ال جی

تهویه هوای DualCool ال جی با مصرف انرژی فوق‌العاده، راحتی بی‌نظیر و 10 سال گارانتی

یکی از جدیدترین دستگاه های تهویه هوای اینورتر بازار، مدل DualCool ال جی است که با مصرف انرژی بسیار کم، راحتی بی‌نظیر و 10 سال گارانتی، نیاز شما را برآورده می‌کند.

از زمانی که اولین تهویه هوا در سال 1902 توسط Willis Carrier معرفی شد، این فناوری به‌وسیله نوآوری‌ها و روند‌های مختلف توسعه پیدا کرد. اولین تهویه هوای خانگی در سال 1914 نصب شد و 2 متر بلندی و عرضی 180 سانتی‌متری داشت. این تهویه هوا با توجه به ابعاد خود هزینه زیادی ایجاد می‌کرد و فقط می‌توانستند آن را در مکان‌های بزرگ نصب کنند. در اصل فقط افراد ثروتمند که مالک خانه‌های بزرگ بودند می‌توانستند از این مدل تهویه‌ هواها بهره ببرند.

در سال 1931 آقای H.H. Schultz و J.Q. Sherman اولین تهویه هوای مخصوص اتاق‌های کوچک‌تر را ساختند. این دستگاه مانند بسیاری از مدل‌های امروزی روی لبه پنجره قرار می‌گرفت. با اینکه حجم تهویه هوا کوچک شده بود ولی هنوز هم هزینه‌ مصرفی و خرید آن سر به فلک می‌گذاشت.

بعد از جنگ جهانی دوم، تهویه هوا تبدیل به سمبلی برای نشان دادن وضعیت زندگی شده بود. مدل‌های پنجره‌ای در این دوره خیلی پرطرفدار شده بودند و در سال 1953 بیشتر از یک میلیون دستگاه فروخته شده بود. در دهه 1970 تهویه‌ها با استفاده از Freon-12 به عنوان خنک‌کننده توانستند به داخل خانه‌ها بیایند.

تهویه‌ هوای خانگی در طی 100 سال اخیر مسیری طولانی طی کرده‌اند. در حالی که مدل‌های اولیه پر سر و صدا، با بهره‌وری پایین و گران‌قیمت بودند، مدل‌های مدرن و امروزی توانسته‌اند به فناوری‌هایی دست پیدا کنند که بهره‌وری و راحتی دستگاه را افزایش می‌دهد و طیف وسیعی از انتخاب‌ها را روبروی مشتریان می‌گذارد. با توجه به عدم استفاده از گاز Freon که روی لایه اوزون تاثیر منفی داشت، این مدل‌های امروزی بیشتر دوستدار محیط زیست شده‌اند. در حال حاضر یخچال‌هایی که از گاز R-22 استفاده می‌کنند هم از رده خارج شده و مدل‌های دوستدار محیط زیست که از گاز R401A استفاده می‌کنند تبدیل به استاندارد جدید شده‌اند.

DualCool ال جی

محصولات تهویه هوا که برای بسیاری از افراد یک کالای لاکچری و لوکس محسوب می‌شد، اکنون تبدیل به یک وسیله استاندارد در خانه و محل کار شده است. بیشتر مردم به حدی از رفاه رسیده‌اند که در خانه‌هایی مجهز به سیستم خنک‌کننده زندگی می‌کنند و این فناوری به قدری در سبک زندگی ما از جنبه‌های گوناگون تاثیر گذاشته که ممکن است حتی به ذهنمان هم خطور نکند.

دستگاه‌های خنک‌کننده پیشرفت بسیاری کرده‌اند تا علاوه بر ارزان‌تر شدن، راحتی و سلامتی ما را بهبود بخشند. این امر باعث شده تا محصولات تهویه هوا به چیزی بیشتر از یک خنک‌کننده و یا گرم‌کننده تبدیل شوند.

مدل‌های امروزی این وسیله با فناوری‌های پیشرفته خود از لحاظ امنیتی کاملا قابل اطمینان هستند. حتی بهبود کیفیت هوا در مدل‌های جدید باعث شده است تا آگاهی در مورد اثرات منفی آلودگی هوا و باکتری‌های موجود در آن افزایش پیدا کند.

حال نوآوری با وجود فناوری انقلابی اینورتر یک قدم رو به جلو برداشته است. تهویه هواهای مجهز به موتور اینورتر مصرف انرژی کمی داشته و هزینه کمتری روی دست مشتری می‌گذارند. در عین حال اثرات زیست‌محیطی کمتری هم دارند. این در حالی است که طبق برآورد جهانی، لوازم سرمایشی و گرمایشی در کنار روشنایی در ساختمان‌های مسکونی تجاری حدود 25 درصد از انرژی دنیا مصرف می‌کنند.

فناوری مبتکرانه اینورتر می‌تواند نسبت به موتورهای غیر اینورتر میزان مصرف انرژی را تا حد زیادی کاهش بدهد. این امر به این خاطر است که موتور اینورتر می‌تواند عمل خنک کردن و گرم کردن را هوشمندانه انجام داده و میزان دمای هوای اتاق را تنظیم کند. این موتور می‌تواند در عین عملکرد قدرتمند خود میزان مصرف برق را نیز کاهش دهد.

یکی از جدیدترین تهویه هواهای اینورتر بازار مدل DualCool ال جی است که به عنوان پرچم‌دار تهویه‌ هواهای خانگی شناخته می‌شود.

مصرف انرژی پایین و امکانات متنوع

موتور قدرتمند DualCool ال جی از فناوری‌های پیشرفته این شرکت کره‌ای استفاده کرده و برای اولین بار موتور اینورتر مخصوص مناطق گرم LG را در محصولات تهویه هوای خود به کار گرفته است تا مصرف انرژی را تا حد چشمگیری کاهش دهد. موتور جدید DualCool به عنوان یکی از بهترین راه‌حل‌ها برای کاهش هزینه مصرفی در کشور عربستان شناخته می‌شود. با توجه به اینکه هزینه‌های برق مصرفی در حال افزایش است، مشتریان به سمت راه‌کارهایی جدید می‌روند تا هزینه‌های مصرفی خود را کاهش دهند. کمپرسورهای مخصوص مناطق گرم ال جی می‌توانند نسبت به مدل‌های بدون موتورهای اینورتر تا 65 درصد بیشتر در مصرف انرژی صرفه‌جویی کنند. امری که باعث می‌شود  کاربران بدون نگرانی برای قبض برق، کولر DualCool ال جی خود را روشن بگذراند.

ترکیبی از فناوری‌های سطح بالا

تـاییدیه این سیستم حفاظتی توسط سازمان بین‌المللی معتبری در حوزه آزمایش محصولات یعنی TÜV Rheinland انجام شده است. علاوه بر استفاده از پیشرفته‌ترین فناوری‌ها در کنار آخرین روش‌های طراحی، کمپرسور این دستگاه تا 10 سال گارانتی شده است. در این میان یکی از مهم‌ترین قطعات سیستم محافظتی کمپرسور ال جی یعنی Gold Fin پیشرفته، از مبدل گرما در مقابل خوردگی و سایش ناشی از گرم شدن، خشک شدن و یا گرد و غبار که در عربستان معمول هستند حفاظت می‌کند. موفقیت کمپرسور اینورتر مخصوص مناطق گرمسیر ال جی در زمینه DualCool باعث شده تا ال جی سری محصولات کولر گازی را گسترش داده و این موتور پیشرفته را در مدل‌های دیگر نیز به کار بگیرد.

DualCool ال جی

مدل DualCool ال جی خنکی سریع‌تر و بیشتری نسبت به مدل‌های رقبا فراهم می‌کند. دستگاه کولر گازی می‌تواند در زمانی که دمای اتاق 46 درجه یا کمتر است، 60 درصد زودتر به دمای معین شده برسد و سریعا دمای هوای مناسبی برای کاربر مهیا کند. نه تنها کمپرسور اینورتر مخصوص مناطق گرمسیر از سرعت فن بیشتری برای خنک کردن استفاده می‌کند بلکه استفاده از پره‌های بزرگ‌تر و پهن‌تر باعث شده تا هوای خنک با قدرت بیشتری در محیط گسترده‌تری پخش شود.

فناوری فیلتراسیون کامل در DualCool ال جی

علاوه بر عملکرد فوق‌العاده سیستم خنک‌کننده، ال جی از فناوری فیلتراسیون جامع و کاملی در این مدل استفاده کرده است که از سلامت مصرف‌کننده و خانواده او حفاظت می‌کند. فناوری پیشرفته یونیزه ‌کننده Plasmaster بیش از دو میلیون یون تولید کرده تا گرد وغبار و مواد مضر موجود در هوا مثل باکتری و مواد آلرژی‌زا را از بین ببرد. در این میان فیلتر دوگانه از عبور ذراتی حتی تا اندازه 10 میکرومتر نیز جلوگیری می‌کند.

مدل DualCool ال جی همین‌طور از سیستم تمیزکننده خودکار Plasmaster بهره برده تا کیفیت هوا در محیط داخلی را افزایش دهد. در دیگر مدل‌های کولر گازی از آن‌جایی که مبدل دما همیشه زیر آب است می‌تواند تبدیل به مکان مناسبی برای رشد باکتری‌ها و جمع شدن گل و لای باشد. ولی سیستم تمیزکننده خودکار Plasmaster ال جی علاوه بر از بین بردن بوی بد، از جمع شدن گل و لای و رشد باکتری در قسمت مبدل گرما جلوگیری می‌کند.

طیف متنوعی از قابلیت‌های هوشمند

مدل DualCool ال جی از قابلیت‌های هوشمند متنوعی بهره می‌برد. برای مثال رابط کاربری عیب‌یاب هوشمند (Smart Diagnosis) به کاربر این امکان را می‌دهد تا به اطلاعات نصب، راه‌اندازی و رفع مشکل به صورت مستقیم روی گوشی همراه خود دسترسی داشته باشد. به علاوه، چیپست‌ SIM این امکان را در اختیار کاربر می‌گذارد تا وضعیت کولر گازی را در کنار میزان هوای خارج و داخل محیط روی گوشی همراه خود مشاهده کنند. در این میان، قابلیت تشخیص فشار گاز کولر (Low Refrigerant Detection) با اعلان‌های هوشمند کاری می‌کند تا این مدل همواره در بهترین وضعیت ممکن کار کرده و عمر عملکرد کولرگازی افزایش یابد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. به نظر من فقط یه تبلیغ بود
    با اضافه شدن کولر گازی به منزل در بهترین حالت مصرف انرژی 1.5 برابر میشه که رابطه مستقیم با هزینه پرداختی داره

  2. یک نمودار یا اماری از میزان مصرف این کولر با کولر های غیر اینورتر رو اگه می گزاشتید تاثیر بیشتری رو خواننده می گزاشت…این بهینگی در مصرف مربوط به بلند مدت هست یا کوتاه مدت …میزان امپراژ مصرفی چقدر بهینه شده …در مناطق گرمسیر که کولر بایستی دایم در حال کار باشد هم این بهینگی دیده میشه