عرضه نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی به زودی عرضه می‌گردد

منتظر عرضه نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی باشید. در ادامه به بررسی ویژگی‌های این آنتی ویروس می‌پردازیم و تفاوت‌های آن را با نسخه پریمیوم مرور می‌کنیم.

این برنامه به زودی به صورت رایگان برای کسانی که قصد استفاده از یک آنتی ویروس خوب را دارند عرضه می‌شود، جالب است بدانید که خبری از تبلیغات مزاحم هم نیست.

شاید اکثر شما با کاهش چشم‌گیر مشکلات امنیتی در سال‌های اخیر مواجه شده باشید، علت این واقعه این است که هکرها در این سال‌ها به سمت هدف‌های استراتژیک‌تر و پول‌سازتر رفته‌اند؛ اهدافی چون سرقت هویت افراد مهم و باج افزارها.

با این وجود به عنوان یک کاربر آنلاین نیاز به برنامه‌های امنیتی امری اجتناب‌ناپذیر است. شرکت کسپرسکی برنامه مناسب گشت و گذار آنلاین امن خود را رایگان به شما نمی‌دهد اما برای امنیت سیستم شما نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی را عرضه خواهد کرد.

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی

این شرکت به مدت 18 ماه بر روی برنامه Kaspersky Free کار کرده و حالا در چندین کشور بخصوص در دسترس قرار گرفته است.

ایوجین کسپرسکی (Eugene Kaspersky) در این رابطه می‌گوید:

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی تمامی المان‌های مهم امنیتی را شامل می‌شود؛ امنیت فایل، ایمیل، بروزرسانی خودکار، سلف دیفنس (self-defense)، قرنطینه (quarantine) و … که پایه‌ای‌ترین المان‌های امنیتی به شمار آمده و هیچ‌کس نباید بدون این‌ها زندگی کند.

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی در کنار نسخه پریمیوم به کار خود ادامه می‌دهد. نسخه پریمیوم شامل موارد بیشتری از قبیل کنترل والدین، امنیت پرداخت آنلاین و وی پی ان است. ایوجین کسپرسکی بر این عقیده است که عرضه نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی علاوه بر اعطای المان‌های امنیتی اساسی به کاربر، تکنولوژی یادگیری ماشینی این شرکت را هم در بلندمدت توسعه می‌دهد.

نسخه رایگان آنتی ویروس کسپرسکی از آن‌جا که کسپرسکی شرکتی روسی است، انتشار برنامه Kaspersky Free از نظر بسیاری از آمریکایی‌ها مشکوک به نظر می‌رسد. جالب است بدانید که بلومبرگ به تازگی کسپرسکی را متهم به همکاری با سیستم جاسوسی و اطلاعات روسیه کرده است.

با این وجود ایوجین کسپرسکی این ادعا را به طور کلی رد کرده و در بلاگ خود می‌گوید:

ما همه تهدیدهای کامپیوتری را فارغ از جا و مکان آن‌ها از بین می‌بریم، حتی اگر افرادی با این کار مخالفت کنند.

مرحله آغازین عرضه Kaspersky Free از آمریکا، کانادا و چندین کشور آسیایی آغاز می‌شود. وقتی این برنامه در ایران هم عرضه شد می‌توانید از سایت اصلی کسپرسکی آن را دریافت کنید. موارد مورد نیاز برای نصب این برنامه را احتمالا همه ما داریم، با یک سیستم برپایه ویندوز، از XP تا ویندوز 10، می‌توانید از این برنامه استفاده کنید.

بهترین انتخاب برای موارد پایه امنیتی

برنامه Kaspersky Free بهترین انتخاب کسانی است که موارد پایه امنیتی را می‌خواهند. آنتی ویروس کسپرسکی از آغاز فعالیت تا به این لحظه یکی از بهترین‌ها بوده و در آزمایشات همیشه سربلند بیرون آمده است، پس می‌توانید با خیال راحت بر روی برنامه Kaspersky Free حساب کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. کسپرسکی واقعاً بهترین است
    من سالهاست که از کسپرسکی استفاده میکنم و هیچ جایگزینی هم برای این ضد ویروس سراغ ندارم

  2. شاید کاربرایی که تا حالا کرک استفاده میکردن و امنیتشون مهم نیست برن سمت کسپر وگرنه با وجود شرکتهای مطرح و پیشرو امنیتی کسی حاضر به مصرف محصولات اینجور شرکتها مثل کسپرسکی نیست.

    • به نظر من کسپرسکی آنتی ویروس خیلی خوبی هست، شما چه آنتی ویروسی رو پیشنهاد می‌کنید؟

      • آنتی ویروس دکتروب رو استفاده کنید من سالهاست استفاده میکنم و دوستان دیگه ام پیشنهاد دادم استفاده میکنند و همه راضی هستند این آنتی ویروس پشتیبانی خیلی خوبی داره توی ایران و خیلی قوی هم کار میکنه …

  3. سلام
    کاملا این حرکت مفید بود!
    خودم چند سالیه با تریال ریست کسپر رو فعال میکنم. خخخ