لنوو کا 7 نوت

لنوو کا 7 نوت با پردازنده هلیو X20 در گیک‌بنچ ظاهر شد

لنوو کا 7 نوت در بنچمارک گیک‌بنچ به چالش کشیده شد و لیستی از مشخصات آن به بیرون درز کرد. هلیو ایکس 20 تامین کننده قدرت این گوشی هوشمند است.

لنوو وعده داده بود که یک دستگاه با عملکرد بالا را به بازار عرضه کند و به نظر می‌رسد که پردازنده هلیو X20 مدیاتک منبع این قدرت و عملکرد بالا باشد. ما از قبل شایعاتی در خصوص وجود پردازنده هلیو X20 در محصول بعدی سری K نوت لنوو شنیده بودیم، اما باور این موضوع کمی دور از ذهن بود که لنوو قصد داشته باشد از اسنپدراگون 430 که در مدل لنوو کا 6 نوت قرار گرفته به پردازنده هلیو X20 مدیاتک در مدل جدید خود تغییر موضع دهد.

مشخصات لنوو کا 7 نوت در گیک‌بنچ

در هر صورت پایگاه داده‌ای گیک‌بنچ لیست مشخصات لنوو کا 7 نوت را منتشر کرد. در این لیست حافظه رم 4 گیگابایتی به همراه سیستم عامل اندروید 7.1 نوقا دیده می شود. مدل قبلی این گوشی هوشمند در دو نسخه 3 گیگابایت و 4 گیگابایت حافظه رم در دسترس بود. این مدل جدید نیز می تواند به همان شکل در دو نسخه عرضه شود. بنچمارک گیک‌بنچ حافظه داخلی دستگا‌ه‌ها را ثبت نمی‌کند، بنابراین ما هیچ اطلاعات تایید شده‌ای در این زمینه نداریم.

گوشی‌های سری K Note لنوو معمولا محصولات قابل اعتمادی بوده و از طول عمر بالای باتری برخوردارند. پردازنده هلیو X20 که با لیتوگرافی 20 نانومتری طراحی شده است، چندان کارایی بالایی در بخش باتری ندارد، اما در هر صورت بهتر از اسنپدراگون 430 کوالکام با معماری 28 نانومتری بوده که در نسل قبلی قدرتنمایی می‌کرد. مطمئنا عملکرد این دستگاه جدید بهتر از قبل خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*