مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

ساعاتی پیش امکانات فنی و مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 (Sony Xperia XZ1)، گوشی جدید سونی، در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد و مهر تاییدی بر برخی شایعات قبلی‌ زد.

مشخصات سونی اکسپریا XZ1 (با شماره سریال G8341) در وب‌سایت گیک‌بنچ خبر از محصولی رده‌بالا با چیپست اسنپدراگون 835 و 4 گیگابایت رم، به همراه نسخه 7.1 اندرید نوقا می‌دهد.

البته شنیده‌ها حاکی از آن است که کمپانی ژاپنی سونی محصول جدید خود را به گونه‌ای طراحی کرده که به راحتی قابلیت ارتقا به اندروید O را داشته باشد. اما با درنظر گرفتن اینکه گوگل هنوز در حال آماده‌سازی این سیستم عامل محبوب برای گوشی ها و گجت‌های اندرویدی‌ست، بهتر است فعلا به همان اندروید 7.1 بسنده کنیم.

مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شد

قیمت و مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1

از دیگر ویژگی‌های گوشی جدید سونی اکسپریا می‌توان به نمایشگر 5.2 اینچی با وضوح تصویر 1080 پیکسل و قیمتی معادل 860 دلار اشاره کرد. این گوشی در کشور سازنده با کد SO-01K عرضه خواهد شد و با توجه به اینکه اکسپریا ایکس زد در این کشور با کد SO-01J به فروش می‌رسید، بنابراین واضح است که این گوشی جدید، مدل بعدی XZ باشد.

در شایعات منتشرشده، گوشی دیگری با کد رمز G8441 مشاهده می‌شود که به نظر می‌رسد نسخه کامپکت اکسپریا XZ1 باشد. انتظار می‌رود این موبایل با صفحه نمایش 4.6 اینچی و وضوح 720 پیکسل تولید و روانه بازار شود.

محصولات جدید سونی قرار است در نیمه دوم شهریورماه و در نمایشگاه IFA 2017 در شهر برلین آلمان به نمایش درآیند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*