کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7

انتشار ویدیویی کوتاه از کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7

یک ویدیوی کوتاه از نحوه استفاده و کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7 (Meizu Pro 7) منتشر شد. صفحه نمایش دومی که در قسمت پشتی میزو پرو 7 قرار گرفته، مهمترین ویژگی این موبایل چینی است.

میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس چند روز پیش به صورت رسمی معرفی شدند. منحصربه‌فردترین ویژگی پرچمدار جدید میزو صفحه نمایش 2 اینچی به کار رفته در پنل پشتی آن است. این نمایشگر برای مشاهده نوتیفیکیشن‌ها، کنترل کردن پخش موسیقی و مخصوصا گرفتن عکس سلفی با دوربین دوگانه اصلی کاربرد دارد.

کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7

کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7 محدود است

آرد بودیلینگ (Ard Boudeling)، مسئول بازاریابی جهانی این گوشی‌ساز چینی، با گذشت یک روز از رونمایی پرچمداران جدید ویدیویی کوتاه از کاربرد نمایشگر دوم میزو پرو 7 منتشر کرد که در عمل نحوه استفاده از آن را نشان می‌دهد. متاسفانه جزییات به خوبی در این ویدیو مشخص نیستند، چرا که دوربین به صورت زاویه‌دار نمایشگر دوم را نمایش می‌دهد. آن چه واضح است، وجود یک نوتیفیکیشن پیام در این صفحه نمایش است.

برای دسترسی به دوربین اصلی باید انگشت خود را بر روی نمایشگر از بالا به پایین بکشید. بهتر است کاربردی یا صرفا تبلیغاتی بودن این قابلیت جدید را به زمان بررسی تخصصی پرچمداران جدید میزو به دست رسانه‌های خبری موکول کنیم. میزو پرو 7 و میزو پرو 7 پلاس از پنجم آگوست (چهاردهم مرداد) عرضه شده و به ترتیب 430 و 530 دلار قیمت خواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*