مدل قرمز اچ تی سی یو 11

مدل قرمز اچ تی سی یو 11 ، موبایلی که می‌تواند جایگاه قبلی اچ تی سی را زنده کند

مدل قرمز اچ تی سی یو 11 (Solar Red HTC U 11) که زمان کوتاهی از معرفی آن می‌گذرد، با طراحی منحصر به فرد خود می‌تواند جایگاه قبلی این شرکت را احیا کند.

در گذشته و زمانی که هنوز سامسونگ با جهش قابل توجه خود در صدر فروش تلفن های هوشمند قرار نگرفته بود، اچ تی سی به عنوان یکی از نوآورانه‌ترین شرکت‌های تولیدکننده گوشی های اندرویدی شناخته می‌شد. اچ تی سی اولین شرکتی بود که از صفحه نمایش 4.3 اینچی برای اسمارت فون های خود استفاده کرد و اولین موبایل بازار با بدنه‌ یکپارچه آلومینیومی نیز توسط این شرکت تایوانی به فروش رسید. در واقع زمانی که از طراحی صحبت می‌شد، اچ تی سی بهترین عملکرد را در میان دیگر سازندگان داشت و به عنوان «اپل» در دنیای اندروید شناخته می‌شد.

اما طی سال‌های اخیر، عملکرد نه چندان مناسب اچ تی سی باعث شد آنها از جایگاه قبلی خود فاصله گرفته و بسیاری از طرفداران را ناامید کنند. بعد از عرضه گوشی یو اولترا نیز برخی افراد مطمئن شدند این شرکت، دیگر به جایگاه قبلی باز نخواهد گشت. اما مدل قرمز اچ تی سی یو 11 ، پتانسیل بر هم زدن تمام این معادلات را دارد.

مدل قرمز اچ تی سی یو 11

اگرچه ما این نسخه خاص از پرچمدار اچ تی سی را قرمز می‌نامیم، اما بهتر است آن را با داشتن رنگ آتش توصیف کنیم چرا که هرگز یک رنگ در آن دیده نمی‌شود. همان‌طور که در تصویر ضمیمه‌شده نیز مشخص است، رنگ‌های مختلفی همچون زرد، صورتی و حالت‌های متفاوت نارنجی، همگی در قاب پشتی شیشه‌ای این گوشی با برخورد نور پیش روی کاربران قرار می‌گیرند. در تولید فریم فلزی این گوشی، از نسخه تیره‌تر رنگ قرمز استفاده شده که تضاد فوق‌العاده‌ای با قاب پشتی شیشه‌ای ایجاد کرده و ظاهری پیچیده و بسیار جذاب را خلق می‌کند.

با نگاه مستقیم به بخش پشتی مدل قرمز اچ تی سی یو 11 ، صورتی بیش از هر رنگ دیگری خودنمایی می‌کند. حال کافی‌ست آن را به پهلو بچرخانید تا رنگی طلایی پیش روی شما قرار گیرد. از آنجایی که بدنه شیشه‌ای این گوشی با یک منحنی ملایم در بخش‌های کناری نیز استفاده شده است، شما هرگز یک رنگ صاف را مشاهده نخواهید کرد. به علاوه، ظاهر لبه‌های ناهموار آن هم با رنگی روشن‌تر به نظر می‌رسند. بدون شک این طرح جذاب و منحصر به فرد در میان گوشی های هوشمند که تا حد زیادی یادآور رنگ استفاده شده در خودروی Mercedes AMG-GT Concept است، توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب خواهد کرد.

مدل قرمز اچ تی سی یو 11

شاید تصور کنید رقابت میان شرکت‌هایی مختلف، از اپل تا وان پلاس و موتورولا در زمینه طراحی تلفن های هوشمند به پایان راه خود رسیده است؛ اما اچ تی سی با توسعه نسخه قرمز گوشی یو 11، باز هم طراحی را به عنوان وجه تمایز گوشی خود با دیگر محصولات مطرح کرده است.

اگر این گوشی عملکرد قابل قبولی را ارائه نمی‌داد، آن‌گاه شاهکار اچ تی سی در استفاده از رنگ‌های گرم نیز بی‌ارزش می‌شد. اما اشتیاق محتاطانه ما با اطمینان از عملکرد فوق‌العاده این گوشی به اوج رسید. علاوه بر سرعت و قدرت بسیار بالای این گوشی در پردازش اطلاعات، عملکرد بسیار خوب باتری و تفاوت بسیار جزئی آن با رابط کاربری اندروید نوقا، بیش از موارد دیگر توجه ما را به خود جلب کردند.

مدل قرمز اچ تی سی یو 11

یکی دیگر از نقات قوت گوشی جدید اچ تی سی، دوربین فوق‌العاده آن است که در اغلب تصاویر و موقعیت‌های یکسان، گوگل پیکسل را مغلوب خود می‌کند. در واقع این موضوع، گام بزرگ اچ تی سی برای رسیدن به جایگاهی که بتوان آن را بالاتر از گوگل قرار داد را نشان می‌دهد. کارشناسان “DxOMark” در نتایج بنچمارک خود از دوربین گوشی های هوشمند، امتیاز 90 را برای این گوشی در نظر گرفته و پیکسل را با امتیاز 89 در جایگاه دوم قرار داده‌اند. اگرچه بنچمارک‌ها گویای همه واقعیت‌ها در مورد دوربین اسمارت فون ها نیستند، ولی ما با آنها برای چنین امتیازی موافق هستیم.

مدل قرمز اچ تی سی یو 11

شاید برخی کاربران انتقادهایی نسبت به این گوشی، حاشیه‌های صفحه نمایش و جک 3.5 میلی‌متری آن داشته باشند، ولی احتمالا طراحی مجذوب‌کننده در کنار دوربین قدرتمند (که شاید بیش از هر چیز دیگری مورد استفاده کاربران باشد) باعث نادیده گرفتن این موارد شوند.

مدل قرمز اچ تی سی یو 11 یک تلفن هوشمند دوست داشتنی است. اما فراتر از آن، حالا می‌توان گفت اچ تی سی بازگشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. راجع به کیفیت صوتیش که رقیب نداره چه تو اسپیکر و چه در هدفونی که مجهز به حذف نویز محیط هستش اشاره نکردید

  2. تمام این مقاله یه طرف این جمله یه طرف
    * حالا می‌توان گفت اچ تی سی بازگشته است *

  3. پس چرا به شکل رسمی به ایران نمیاد

  4. “یکی دیگر از نقاوت قوت گوشی جدید اچ تی سی، دوربین دوگانه فوق‌العاده آن است که در اغلب تصاویر و موقعیت‌های یکسان، گوگل پیکسل را مغلوب خود می‌کند”

    دوربینش دوگانه نیست تصحیح کنید

  5. واقعا رنگش عالی بود