رندر گلکسی اس 8 اکتیو

جدیدترین رندر گلکسی اس 8 اکتیو به بیرون درز کرد

به تازگی رندر جدیدی از گلکسی اس 8 اکتیو (Galaxy S8 Active) منتشر شده که به لطف آن بهتر در جریان طراحی و ظاهر این گوشی مقاوم سامسونگ قرار می‌گیریم.

رندر گلکسی اس 8 اکتیو با ویدیوی نگاه نزدیک آن مطابقت دارد

تاکنون شایعات زیادی پیرامون قابلیت‌ها و ویژگی‌های نسخه جدید گلکسی اس 8 شنیده و حتی ویدیوی نگاه نزدیک به گلکسی اس 8 اکتیو در دنیای واقعی را نیز مشاهده کرده‌ایم. همانند دو گوشی موبایل پیشین از این سری یعنی گلکسی اس 6 اکتیو و گلکسی اس 7 اکتیو، این گوشی موبایل نیز نسخه جان سخت پرچمدار جدید سامسونگ خواهد بود که علاوه بر داشتن مقاومت بالا در برابر انواع آسیب‌ها، به یک باتری غول‌پیکر نیز مجهز می‌شود.

بعد از لو رفتن مشخصات فنی گلکسی اس 8 اکتیو پیش از معرفی رسمی آن، اکنون شاهد انتشار یک رندر بسیار باکیفیت از آن هستیم که جان سخت بودن این گوشی موبایل را بهتر به تصویر می‌کشد. از آنجایی که این رندر توسط ایوان بلاس منتشر شده، می‌توان آن را با آغوشی باز پذیرفت.

رندر گلکسی اس 8 اکتیو

از طرفی دیگر، این رندر گلکسی اس 8 اکتیو با سایر تصاویر منتشر شده پیرامون آن مغایرت نداشته و صحت آن‌ها را تایید می‌کند. البته این نسخه منحصر‌ به اپراتور ای تی اند تی ایالات متحده آمریکا خواهد بود. متاسفانه هنوز درباره زمان عرضه و قیمت محصول اطلاعاتی در درسترس نیست.

رندر گلکسی اس 8 اکتیو

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*