خنک کننده ProntoBev

با دستگاه خنک کننده ProntoBev هر نوشیدنی را در 30 ثانیه و بدون یخ خنک کنید

دستگاه خنک کننده ProntoBev قادر است هر نوشیدنی را بدون نیاز به یخ، در مدت 30 ثانیه یا کمتر خنک کند. این پروژه در سایت سرمایه گذاری جمعی Indiegogo قرار گرفته است.

در طول فصل گرم و آتشین تابستان، هیچ چیزی نمی‌تواند همانند یک نوشیدنی خنک خستگی یک روز کاری و شلوغ را از تن شما بیرون کند. یکی از روش‌های سنتی خنک کردن نوشیدنی‌ها، استفاده از قالب‌های کوچک و بزرگ یخ و یا قرار دادن آن برای مدت زمان حداقل نیم ساعت درون فریزر است.

اما در همین راستا به تازگی یک دیوایس جدید که قادر است نوشیدنی شما را به دمای مطلوبی از خنکی برساند با هدف جذب سرمایه گذار در وب سایت Indiegogo قرار گرفته است که بد نیست کمی با آن آشنا شویم.

خنک کننده ProntoBev

خنک کننده ProntoBev که توسط شرکت “Pronto Concepts” توسعه پیدا کرده می‌تواند هر نوع نوشیدنی را در عرض 30 ثانیه یا کمتر، بدون استفاده از یخ، خنک کند. کاربران می‌توانند حتی با استفاده از دماسنج داخلی که در دستگاه ProntoBev تعبیه شده، میزان سرمای نوشیدنی خود را نیز مشاهده کنند. از دیگر قابلیت‌های جذاب این دیوایس،‌ قابلیت شستشوی آن توسط ماشین ظرفشویی است که سهولت استفاده برای کاربران را نیز به همراه دارد.

ساز و کار دستگاه خنک کننده ProntoBev به لطف یک ژل اختصاصی تولید شده توسط مخترع آن، آقای الکساندر سیمون (Alexander Simone) به دست آمده است. آقای سیمون  یک سال تمام را صرف طراحی، آزمایش و تجدید ساخت محصول جدیدش پیش از راه اندازی کمپین خود در سایت کراودفاندینگ یا سرمایه گذاری جمعی Indiegogo کرده است.

خنک کننده ProntoBev از نظر ابعادی به اندازه‌ای است که بتوان یک نوشابه خانواده بزرگ را با آن در یک بار استفاده خنک کرد. شما همچنین می‌توانید برای خنک سازی سایر مایعات نظیر آب، آب‌میوه یا حتی کافه نیز از آن استفاده کنید.

برای خرید خنک کننده ProntoBev می‌توانید به صفحه این محصول در سایت Indiegogo مراجعه کنید.

ویدیو معرفی دستگاه خنک کننده ProntoBev

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه