صفحه نمایش خمیده محبوب ترین نوع نمایشگر در بین کاربران است (نتایج نظرسنجی)

صفحه نمایش خمیده محبوب ترین نوع نمایشگر در بین کاربران است (نتایج نظرسنجی گجت نیوز)

نتایج نظرسنجی هفته پیش گجت نیوز نشان می‌دهد که صفحه نمایش خمیده یا اج با کسب تقریبی 39 در صد از کل آرا، محبوب ترین نوع نمایشگر گوشی های موبایل است.

در حالی صفحه نمایش خمیده گوشی های موبایل عنوان پر طرفدارترین نوع اسکرین را به خود اختصاص داده که طبق بازخورد کاربران، معایب زیادی نسبت به نمایشگرهای تخت یا فلت دارد. با این حال، به نظر می‌رسد زیبایی این نوع صفحه نمایش ها دلیلی بود که کاربران را ترغیب کرد تا آن را به عنوان گزینه محبوب خود برگزینند.

گوشی هایی با صفحه نمایش تخت نیز 35 درصد از کل آرا را به خود اختصاص داده‌اند که البته اختلاف چندانی با پسرعموی خمیده خود ندارد. از مزایای این نوع نمایشگرها، می‌توان به مقاومت بالاتر در هنگام سقوط از ارتفاع و تمام‌صفحه بودن ویدیوهای پخش‌شده اشاره کرد.

صفحه نمایش خمیده محبوب ترین نوع نمایشگر در بین کاربران است (نتایج نظرسنجی)

با این حال، به نظر می‌رسد آینده صنعت تولید اسمارت فون ها به نمایشگرهای خمیده گره خورده باشد. این نوع تکنولوژی‌ها علاوه بر زیبایی ظاهری، باعث می‌شود تا حاشیه‌های کناری به حداقل ممکن برسند. اینها همان دلایلی‌ست که سامسونگ -به عنوان یکی از بزرگترین تولیدکننده‌های گوشی های اندرویدی- را وادار کرده تا هر دو پرچمدار امسال خود را به صفحه نمایش خمیده مجهز کند.

در ادامه، آمار مربوط به این نظرسنجی را مشاهده خواهید کرد.

صفحه نمایش خمیده محبوب ترین نوع نمایشگر در بین کاربران است (نتایج نظرسنجی)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*