مشخصات فنی آنر نوت 9

مشخصات فنی هواوی آنر نوت 9 لو رفت: 6 گیگابایت رم، دوربین دوگانه و بیشتر

به تازگی یکی از منابع چینی همراه با انتشار مشخصات فنی هواوی آنر نوت 9 (Honor Note 9)، اطلاعات جالبی از این فبلت قدرتمند را در اختیار علاقه‌مندان قرار داده است.

دقیقا یک سال پیش بود که شرکت آنر به عنوان زیر مجموعه شرکت هواوی، رسما از فبلت آنر نوت 8 رونمایی کرد. به همین جهت شاید معرفی نسل جدید این محصول قدرتمند در این زمان جذاب باشد. اما متاسفانه آنر، هیچ برنامه‌ای را طی هفته‌های آینده برای معرفی این دستگاه در نظر نگرفته است. به همین جهت، احتمالا آنر نوت 9 اوایل سپتامبر (اواسط شهریور) و در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی شود.

با این حال، یکی از منابع چینی با انتشار اطلاعات مربوط به مشخصات فنی هواوی آنر نوت 9 ، توجه کاربران را به خود جلب کرده است. اگرچه هنوز اندازه نمایشگر آنر نوت 9 مشخص نشده است، اما این احتمال وجود دارد که همانند قبل، باز هم از صفحه نمایشی 6.4 اینچی استفاده شود. به علاوه، تصویر لو رفته از آن، نمایشگر بدون حاشیه و لبه به لبه آنر Note 9 را تایید می‌کند. از دیگر ویژگی‌های نسل جدید این فبلت نیز می‌توان به دوربین دوگانه با دو سنسور 12 مگاپیکسلی در بخش پشتی، باتری 4600 میلی‌آمپر ساعتی، تراشه کایرین 965 (که البته هنوز معرفی نشده است)، 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد.

اگرچه احتمالا آنر نوت 9 در نمایشگاه IFA معرفی می‌شود، ولی تا پایان سال روانه بازار نخواهد شد.

مشخصات فنی آنر نوت 9

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*