همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل

همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل به صورت رسمی آغاز شد

در مراسمی که در فروشگاه بزرگ هواوی در مجتمع پایتخت برگزار شد، همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل که از مدتی پیش آغاز شده بود، به صورت رسمی اعلام شد.

با توجه به حضور موفق برند Huawei در ایران و همچنین چشم‌انداز این شرکت در ارائه خدمات ویژه به کاربران ایرانی، در طی مراسم باشکوهی که در فروشگاه بزرگ هواوی در مجتمع پایتخت برگزار شد، آغاز همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل به عنوان اپراتور پیشتاز در ارائه خدمات ویژه که از چندی پیش کلید خورده بود به صورت رسمی اعلام شد.

همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل

اهداف همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل

به گزارش روابط عمومی هواوی در ایران، این شرکت تصمیم دارد در راستای ارائه خدمات ویژه خود با همکاری شرکت ایرانسل، از خدمات این اپراتور در تلفن های همراه خود بهره برداری کند. هواوی و ایرانسل در سال‌های اخیر به خوبی توانسته‌اند با برنامه‌ریزی و اجرای طرح‌های ویژه خدمات‌رسانی و مشتری‌مداری به جایگاه مناسبی در میان کاربران ایرانی دست یابند و همکاری میان این شرکت‌ها، به طور حتم می‌تواند به ارائه خدمات مطلبوت‌تری منجر شود.

همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل

این مراسم با شکوه که با حضور هنرمندان، روزنامه‌نگاران و همچنین فعالان حوزه ارتباطات و دنیای دیجیتال برگزار شد، توانست مورد استقبال حاضران در مجتمع پایتخت قرار گیرد. اجرای موسیقی، اجرای هیجان‌انگیز پارکورکاران جوان و همچنین طراحی جذاب فروشگاه مرکزی هواوی از جمله سوژه‌های دیدنی و جالب توجه این مراسم بود.

همکاری شرکت های هواوی و ایرانسل

همچنین در طی این مراسم که با استقبال بی نظیر مخاطبان هواوی و ایرانسل برگزار شد، با قرعه‌کشی در میان حاضران در مراسم، 6 عدد گوشی P8 Lite، ده عدد جعبه هدیه حاوی لوازم جانبی هواوی و 10 سیمکارت دائمی ایرانسل به رسم یادبود اهدا شد که استقبال و هیجان حاضران در قرعه کشی، توانست فضای متفاوتی را در این مراسم ایجاد کند.

کمپین‌ها و مراسم‌های هواوی در مدت زمان حضور خود در ایران، همواره توانسته مورد استقبال مردم قرار گیرد که خوشبختانه تاثیر مثبتی بر برندسازی این شرکت در ایران داشته است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ,هر وقت مثل قرارداد کمپانی های آمریکایی با اپل یا سامسونگ فعالیت کردن اون موقع حسابه