صفحه نمایش دوم در ال جی وی 30

احتمال جایگزینی یک سیستم نرم افزاری با صفحه نمایش دوم در ال جی وی 30

به تازگی یکی از وب‌سایت‌های مشهور با استناد بر منبع اختصاصی خود، از احتمال جایگزینی یک سیستم نرم افزاری با صفحه نمایش دوم در ال جی وی 30 (LG V30) خبر داده است.

کمپانی ال جی یکی از شرکت‌هایی است که با فاصله گرفتن از طراحی‌های مرسوم، شانس خود را برای عرضه محصولات متفاوت امتحان می‌کند. به عنوان مثال، G5 علی رغم فروش پایین، به صورت ماژولار طراحی شده بود که در نگاه اول مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت. صفحه نمایش دوم گوشی های V10 و V20 نیز در زمان خود غیر معمول بودند.

بر اساس اطلاعات موجود، گوشی ال جی وی 30 یک تفاوت اساسی با محصولات قبلی این خانواده خواهد داشت و آن، حذف شدن صفحه نمایش دوم است. به علاوه، پیش‌تر اعلام شده بود این گوشی با تفاوت‌هایی جزئی، مشابه G6 خواهد بود.

ولی حالا وب‌سایت “Android Authority” با استناد بر یکی از منابع اختصاصی خود، معتقد است ایده صفحه نمایش دوم در گوشی های ال جی به صورت کامل کنار گذاشته نشده و در عوض، ال جی قصد دارد با قرار دادن یک «نوار شناور» در محیط V30، آن را به صورت نرم افزاری به کار گیرد. به علاوه، احتمالا این نوار، امکان دسترسی سریع به برخی میان‌برها و شاید برخی اعلان‌ها را فراهم خواهد کرد.

اگرچه ما هنوز در رابطه با عملکرد این نوار مطمئن نیستیم، اما این احتمال وجود دارد که نواری شناور، همیشه در قسمت بالایی دستگاه حاضر باشد. حتی ممکن است این نوار به صورت جمع‌شدنی و با مجموعه‌ای از میان‌برها توسعه پیدا کند. به هر صورت امیدواریم در صورت تمایل امکان غیر فعال کردن آن وجود داشته باشد!

صفحه نمایش دوم در ال جی وی 30

این تمام داستان نیست و به‌نظر ال جی قصد دارد با استفاده از نمایشگری 6 اینچی و +QHD، فضای اضافی حاصل از حذف صفحه نمایش دوم در ال جی وی 30 را پر کند. در این صورت، گوشی V30 بزرگ‌تر از پرچمدار فعلی ال جی یعنی جی 6 خواهد بود. به علاوه، نمایشگر این گوشی از HDR 10 و Google Daydream هم پشتیبانی می‌کند. در رابطه با دوربین نیز این منبع با تکرار شایعات قبلی، ادعا می‌کند یکی از دو سنسور دوربین در بخش پشتی، با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.6 همراه با “Crystal Clear Glass Lens” توسعه پیدا خواهد کرد. از دیگر ویژگی‌های قابل توجه این گوشی نیز می‌توان به استفاده از فناوری Quad DAC و سیستم صوتی ارتقا یافته و همچنین استاندارد نظامی MIL-STD-810G اشاره کرد.

هنوز این اطلاعات توسط هیچ منبع معتبری تایید نشده و احتمال تغییر آنها وجود دارد. انتظار می‌رود گوشی جدید ال جی به صورت رسمی در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) در برلین رونمایی شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*