گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8

گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8 به صورت رسمی برای بازار چین معرفی شد

گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8 (Samsung Leadership 8) با شماره مدل SM-G9298 که نام آن از زبان چینی ترجمه شده است، به صورت رسمی رونمایی شد.

اگرچه سامسونگ تولید گوشی های تاشو خود را متوقف نکرده است، اما این محصولات تنها در بازار چین به فروش می‌رسند. اواخر سال گذشته، گوشی تاشو W2017 در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت و حالا جانشین آن قرار است توسط “China Mobile” روانه بازار شود.

از نظر فنی، تفاوت چندانی میان این دو گوشی وجود نداشته و مهندسان سامسونگ تنها از سخت افزاری قدرتمندتر استفاده کرده‌اند که از جمله قابل توجه‌ترین آنها می‌توان به اسنپدراگون 821، دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم عریض‌تر f/1.7 و دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی با گشودگی دریچه دیافراگم f/1.9 اشاره کرد.

گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8

ویژگی‌های اضافی نیز شامل شارژ سریع بی‌سیم، سیستم پرداخت سامسونگ پی، اسکنر اثر انگشت در بخش پشتی، یک کلید قابل تنظیم، صفحه نمایش همیشه روشن، باتری 2300 میلی‌آمپر ساعتی و دو صفحه نمایش 4.2 اینچی آمولد و فول اچ دی، یکی در بخش داخلی و دیگری در بخش خارجی، می‌شوند.

گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8 تنها از طریق China Mobile به فروش خواهد رسید و فعلا صحبتی از عرضه این محصول جدید در بازار سایر کشورها در میان نیست.

گوشی تاشو سامسونگ لیدرشیپ 8

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*