عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای

عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای به زودی آغاز خواهد شد؛ شفافیت در دل ظرافت

عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای (Huawei Nova 2 Plus) تا چند روز دیگر شروع می‌شود. این گوشی از قاب شیشه‌ای منعکس کننده نور برخوردار است.

روز گذشته و به لطف انتشار یک تیزر ویدیویی متوجه شدیم نسخه نقره ای هواوی نوا 2 پلاس در راه است. کاربران از روز سوم تا هشتم آگوست (دوازدهم تا هفدهم مرداد) قادر به پیش خرید این نسخه زیبا هستند. اگر تمایل به خرید نسخه جدید هواوی نوا 2 پلاس به صورت عادی دارید، باید تا روز نهم آگوست (هجدهم مرداد) صبر کنید. گزینه رنگ جدید این محصول میان‌رده در حال حاضر در وب سایت Vmall و JD.com قابل مشاهده است.

قیمت نوا 2 پلاس نقره ای 460 دلار است، در حالی که سایر گزینه‌های رنگ دارای ظرفیت داخلی 128 گیگابایت، به قیمت 430 دلار به فروش می‌رسند. یکی از مهمترین ویژگی‌های این نسخه، درخشان و صیقلی بودن پنل پشتی است، به طوری که می‌توان خود را به خوبی در آن مشاهده کرد.

عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای

در نیمه نخست سال جاری، نوا 2 و نوا 2 پلاس در لیست پرفروش‌ترین محصولات هواوی قرار داشتند. پیش‌بینی می‌کنیم با عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای باز هم به محبوبیت مدل بزرگتر میان‌رده شیک این گوشی‌ساز چینی افزوده شود. رنگ نقره‌ ای در مدت زمان اخیر محبوبیت ویژه‌ای نزد کاربران پیدا کرده است، به طوری که اخیرا شاهد عرضه این گزینه رنگ برای دو گوشی موبایل محبوب شیائومی می 6 و سونی اکسپریا ایکس زد بوده‌ایم.

عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای

 

با عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای تعداد گزینه‌های رنگ به شش مورد می‌رسد

نوا 2 و نوا 2 پلاس تکرار شاهکار طراحی هواوی پی 10 در دنباله هواوی پی 9 هستند. بدنه این دو مدل همانند دو پرچمدار ذکر شده فلزی بوده و ظرافت بسیار خاصی دارد، به طوری که ضخامت آن‌ها تنها 6.9 میلی‌متر است. صفحه نمایش 5.5 اینچی این مدل دارای رزولوشن فول اچ‌دی است. به عنوان دیگر مشخصات فنی می‌توان به تراشه کایرین 659 متشکل از یک پردازنده هشت هسته‌ای و پردازشگر گرافیکی Mali-T830 MP2 و 4 گیگابایت حافظه رم در کنار 128 گیگابایت ظرفیت داخلی اشاره کرد.

عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای

مهمترین ویژگی نوا 2 پلاس بعد از زیبایی ظاهری آن، داشتن دوربین‌هایی قدرتمند است. دوربین اصلی و دوگانه آن دارای دو سنسور 12 مگاپیکسلی و 8 مگاپیکسلی بوده و کیفیت بسیار زیادی دارد. داشتن دوربین جلویی 20 مگاپیکسلی سبب شده تعداد زیادی از طرفداران عکاسی سلفی به میان‌رده شیک هواوی روی بیاورند.

حتی پیش از عرضه هواوی نوا 2 پلاس نقره ای نیز این گوشی موبایل از نظر گزینه‌های رنگ در وضعیت خوبی قرار داشت و کاربران می‌توانستند از میان یکی از نسخه‌های آبی قطبی، سبز چمنی، طلایی، مشکی و رز گلد آن دست به انتخاب بزنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*