میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تاکنون طبق انتظار بوده است

میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس تا انتهای هفتمین ماه سال جاری میلادی مشخص شد. دو پرچمدار جدید سامسونگ آمار فروش بسیار خوبی داشته‌اند.

بر اساس آمار و ارقام به دست آمده توسط شرکت Strategy Analytics، غول کره‌ای تا ماه جولای (انتهای تیر) سال جاری بالغ بر 20 میلیون دستگاه گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به فروش رسانده است. با در نظر گرفتن آغاز عرضه این دو گوشی موبایل در بیست و یکم آوریل، تعداد دستگاه‌های فروخته شده در هر روز به طور متوسط 278 هزار مورد بوده است. البته این شرکت، آمار فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس به طور دقیق را 19.8 میلیون دستگاه اعلام کرد.

میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از پرچمداران سال قبل بیشتر بوده است

از آنجایی که این دو گوشی موبایل گران‌قیمت بوده و همچنین فروش بسیار بالایی را تجربه کرده‌اند، متوسط قیمت فروش گوشی های سامسونگ طی سه سال گذشته به بیشترین میزان خود رسیده است. اگرچه طی یک گزارش منتشر شده در ماه قبل ادعا شد سرعت فروش این دو مدل کاهش پیدا کرده است، اما سامسونگ با رد این ادعا اعلام کرد تاکنون میزان فروش گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در مقایسه با پرچمداران سری S سال 2016 حدود 15 درصد بیشتر بوده است. به گفته سامسونگ، در برخی از بازارهای جهان، میزان فروش پرچمداران جدید حتی دو برابر از فروش گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در همین بازه زمانی بیشتر بوده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*