آیفون 7 اس پلاس

انتشار تصویر جدیدی از آیفون 7 اس پلاس با بدنه‌ شیشه‌ای؛ وجود شارژر بی سیم قطعی شد؟

تنها یک ماه تا معرفی رسمی آیفون‌ های جدید مانده و پازل شایعات روز به روز کامل‌تر می‌شوند. سرانجام تصویر حقیقی و اطلاعات جدیدی از آیفون 7 اس پلاس منتشر شد که به گفته‌ی منابع، زودتر از آیفون 8 به بازار خواهد آمد.

بر اساس اطلاعات قبلی، اپل قصد دارد در سال جاری آیفون‌های خود را در سه مدل معرفی کند که گل سر سبد آن‌ها یعنی آیفون 8، دیرتر از بقیه و با ویژگی‌هایی خاص به دست کاربران خواهد رسید. دو مدل دیگر نیز آیفون 7 اس و آیفون 7 اس پلاس هستند که باید آن‌ها را یک نمونه‌ی بهبودیافته از آیفون‌های فعلی دانست.

آیفون 7 اس پلاساما در جدیدترین افشاگری‌ها در خصوص آیفون 7 اس پلاس، صحبت‌ها به یک تصویر مربوط می‌شود. عکس از یک ماکت آیفون 7 اس پلاس است که برخلاف آیفون 7، پنل پشتی آن از جنس شیشه طراحی شده است. با توجه به آنچه در تصویر می‌بینیم، طراحی کلی آیفون 7 پلاس خیلی متفاوت از مدل فعلی نیست؛ البته همانطور که گفتیم پرچمدار امسال اپل از خانواده آیفون 7 نخواهد بود.

از سوی دیگر، استفاده از شیشه به جای آلومینیوم در آیفون 7 اس پلاس احتمال وجود فناوری شارژ بی سیم را در این محصول افزایش داده و می‌توان گفت آیفون‌های سال 2017 برای اولین بار از توانایی شارژ وایرلس برخوردار خواهند بود.

آیفون 7 اس پلاسپنل پشت شیشه‌ای به منظور سهولت استفاده از فناوری شارژ بی سیم بسیار موثر است و لزوم ایجاد سوراخ در پوشش باتری را از بین می‌برد. با این حال از آن جایی که شیشه در انتقال گرما عملکرد چندان مناسبی نسبت به آلومینیوم ندارد، انتظار می‌رود اپل یک لایه جدید را برای محفاظت از سنسور تاچ سه‌بعدی اضافه کند.

نکته‌ی مثبت این طراحی جدید، حذف شدن آنتن‌ها از روی بدنه آیفون 7 اس پلاس است. چرا که شیشه مشکلی را برای عبور سیگنال به وجود نمی‌آورد. پیش‌بینی می‌کنیم آیفون‌های جدید شهریور ماه معرفی شده و عرضه رسمی آن‌ها تا مهر به طول بیانجامد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. بنظر من ک فک.میکنم کسی مثل من گوشی باز نیست حتی ایفون 6اس هم میتونه درمقابل پرچم دارای 2017 باقی برندها رقابت کنه

  2. اپل امسالم با این 3تا سوگلی بازم دهن سامسونگو سرویس میکنه

  3. اپل امسالم با این 3تا سوگلی بازم دهن سامسونگو سرویس میکنه

  4. مگه کسی دیوونس بره 7s و یا 7s plus بگیره چه کاریه میره آیفون 8 میگیره چون هم ظاهرش بهتره هم بدون حاشیس و هم به طور قطع دوربینش خیلی بهتره

  5. من اگه ۷ پلاس داشتم عمرااااا به فکر ارتقا میفتادم!!!
    حتی اگه خیلی پولدار میبودم?✋