اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9

اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 در صفحه نمایش تعبیه می‌شود

بنابر ادعای یکی از تحلیل‌گران مشهور، اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 9) در صفحه نمایش این فبلت قدرتمند تعبیه خواهد شد.

به نظر می‌رسد تعبیه سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش، به یکی از بزرگ‌ترین چالش‌های تکنولوژیکی پیش رو تبدیل شده و شرکت‌هایی همچون اپل و سامسونگ هنوز موفق به حل آن نشده‌اند.

پیش‌تر سامسونگ تلاش کرد تا از این فناوری در پرچمداران 2017 خود نیز استفاده کند؛ اما در آخرین لحظه، اسکنر اثر انگشت به بخش پشتی منتقل شد و برخی کاربران نیز نسبت به محل قرارگیری آن و شانس بالای لمس لنز به جای اسکنر، سامسونگ را مورد انتقاد قرار دادند.

بعد عرضه گلکسی S8 و S8 پلاس، مهندسان این شانس را پیدا کردند تا از فناوری حسگر اثر انگشت روی نمایشگر در گلکسی نوت 8 استفاده کنند. ولی به نظر می‌رسد باز هم بخش پشتی دستگاه، محل قرارگیری این حسگر خواهد بود. از طرفی، ظاهرا اپل می‌خواهد یگ سیستم اسکن سه بعدی را جایگزین تاچ آی دی کند؛ در این صورت باز هم توپ در زمین سامسونگ بوده و کره‌ای‌‌ها باید راهی برای عملی کردن آن پیدا کنند.

اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9

هرچند، به گفته مینگ چی کو (Ming-Chi Kuo)، گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس با همان سیستم همیشگی در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت و در عوض، اسکنر اثر انگشت گلکسی نوت 9 در صفحه نمایش این فبلت قدرتمند تعبیه می‌شود. همچنین کو در جدیدترین گزارش خود اعلام کرده بود در آینده، “Egis” به جای شرکت “Synaptics” مسئولیت تامین سنسورهای بیومتریک سامسونگ را بر عهده می‌گیرد. به علاوه، این تحلیل‌گر معتقد است گلکسی نوت 9 به نقاط فروش جدیدی نیاز خواهد داشت که به واسطه آن، سامسونگ باید سیستم اثر انگشت نوری را به فبلت جدید خود اضافه کند.

اما آیا گلکسی نوت 9، اولین محصولی خواهد بود که از این تکنولوژی استفاده می‌کند؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بابا تو رو خدا بذارید اول این نوت ۸ بیاد بعد درباره نوت۹ شایعه پراکنی کنید و حرف بزنید?