تاچ کاور برای آیپد

مایکروسافت مشغول کار کردن بر روی یک تاچ کاور برای آیپد است

بر اساس یک سند رسمی مربوط به انتقال اطلاعات باتری لیتیوم – یونی، مایکروسافت مدتی است ایجاد یک تاچ کاور برای آیپد را در دستور کار قرار داده است.

مایکروسافت از چندین سال قبل درگیر پروژه‌های نرم افزاری غول‌آساست و در سال‌های اخیر و به خاطر عرضه محصولات قدرتمند سری سرفیس، بیش از پیش درگیر پروژه‌ها و محصولات بزرگ شده است. به همین دلیل شنیدن خبر تلاش مایکروسافت برای ایجاد لوازم جانبی، آن هم برای شرکتی دیگر، عجیب به نظر می‌رسد!

البته سندی که با استناد به آن، ایجاد تاچ کاور برای آیپد توسط مایکروسافت را پیش‌بینی کردیم، به آوریل (فروردین) سال جاری برمی‌گردد، پس بعید نیست پروژه ساخت چنین محصولی تاکنون متوقف شده باشد.

تاچ کاور برای آیپد

اگر تولید لوازم جانبی برای آیپد توسط مایکروسافت حقیقت داشته باشد، پیش‌بینی می‌کنیم این تاچ کاور از لحاظ شکل و کارایی کاملا شبیه به سرفیس تاچ طراحی شود. سرفیس تاچ حدود 3 میلی‌متر ضخامت داشت و در آن، از یک تکنولوژی حساس به لمس استفاده شده بود. به این ترتیب، یک کیبورد مالتی تاچ کامل در دسترس کاربر قرار می‌گرفت.

بر اساس سند منتشر شده، آیپد تاچ کاور دارای یک باتری است، به این معنی که باید آن را از طریق اتصال بلوتوث به تبلت آی او اسی خود وصل کرد. در چنین شرایطی، ایده عاقلانه‌تر، استفاده از رابط هوشمند اپل است. پس آیپد تاچ کاور را نمی‌توان وسیله‌ای حرفه‌ای و توسعه یافته مختص سری آیپد پرو دانست.

تاچ کاور برای آیپد

ایجاد تاچ کاور برای آیپد توسط مایکروسافت عجیب است، اما دور از انتظار نیست!

از آنجایی که خود شرکت اپل برای تبلت‌هایش کیبورد نمی‌سازد و از طرفی کاربران اصرار زیادی به داشتن این وسیله دارند، احتمال ایجاد تاچ کاور برای آیپد توسط شرکتی دیگر بالا می‌رود. با توجه به نحوه اتصال این کیبورد آیپد، می‌توان انتظار داشت برای تمامی تبلت‌های آی او اسی شرکت توسعه پیدا کرده باشد و به محصولات سال 2017 محدود نشود. در صورت حقیقی بودن تولید چنین محصولی، به زودی اخبار بیشتری پیرامون آن خواهیم شنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*