آیفون 8

انتشار تصویری از ماژول دوربین آیفون 8 چیدمان دوربین دوگانه آن را آشکار کرد

با انتشار تصویری منتسب به ماژول دوربین آیفون 8 وضعیت قرارگیری سنسور دوربین دوگانه این گوشی مشخص شد. چیدمان دوربین تا حدودی متفاوت‌تر از آن چیزی است که در گذشته دیده شده بود.

شایعات حاکی از آن است که آیفون 8 گران‌ترین آیفونی است که تاکنون توسط کمپانی اپل تولید شده و تحلیلگران پیش‌بینی می‌کنند که این دستگاه حداقل با قیمتی در حدود 1000 دلار به بازار عرضه خواهد شد.

دوربین آیفون 8

آخرین شواهد گویای آن است که اپل، برخلاف گوشی‌های آیفون 7 اس (iPhone 7s) و آیفون 7 اس پلاس (iPhone 7s Plus) که در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) عرضه می‌شوند، آیفون 8 را در اواخر ماه اکتبر (اوایل آبان) به بازار عرضه خواهد کرد؛ بنابراین کاربرانی که قصد دارند تا آیفون 2017 را با پیشرفته‌ترین امکانات آن خریداری نمایند، باید برای آن اندکی صبر کنند.

به تازگی تصویری در فضای مجازی منتشر شده که ظاهرا یک دستگاه ساخته شده از آیفون 8 را به نمایش گذاشته است. تصویر نشان می‌دهد که دوربین آیفون 8 درست به مانند دوربین آیفون 7 پلاس، یک دوربین دوگانه است.

اما تفاوتی نیز وجود دارد. دستگاهی که به تصویر کشیده شده، دوربین آیفون 8 را با چیدمانی عمودی نشان می‌دهد و این در حالی است که سنسورهای دوربین دوگانه آیفون 7 پلاس به صورت افقی در پنل پشتی جاسازی شده‌اند. جالب اینجاست که این موضوع زمانی گیج کننده می‌شود که این تصویر از چیدمان دوربین آیفون 8 را با تصویری که چند روز قبل از این دستگاه منتشر شد، مقایسه کنید. موقعیت قرارگیری سنسورها کاملا متفاوت است.

دوربین آیفون 8

تصویر منتشر شده قبلی از آیفون 8، وضعیت قرارگیری سنسور دوربین متفاوت از تصویر جدید منتشر شده است

در این تصویر ماژول دوربین دوگانه آیفون 8 در گوشه سمت راست پنل پشتی دیده می‌شود و این در حالی است که در تصاویر قبلی چیدمان سنسورهای دوربین این دستگاه به صورت عمودی، اما در سمت چپ بالای پنل عقبی جانمایی شده بود.

با این تصاویر جزئیات بیشتری از دوربین آیفون 8 منتشر نشده است. در هفته‌های آینده جزئیات بیشتری از پرچمدار آینده اپل دیده خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*