آموزش ساخت GIF به صورت آنلاین ؛ به سادگی ویدیوهای خود را به گیف تبدیل کنید

آموزش ساخت GIF به صورت آنلاین ؛ به سادگی ویدیوهای خود را به گیف تبدیل کنید

ساخت تصاویر متحرک گیف از ویدیوها به روش‌های مختلفی امکان‌پذیر است. در ادامه، با آموزش ساخت GIF توسط ابزار آنلاین Giphy با ما همراه باشید.

یکی از آسان‌ترین راه‌های ساخت فایل های گیف ، استفاده از وب‌سایت Giphy و ابزار Gif Maker است. توسط این ابزار کاربردی، شما می‌توانید فایل‌های ویدیویی خود را به تصاویر متحرک با فرمت GIF تبدیل کنید. همچنین این امکان را خواهید داشت تا فایل‌های گیف خود را به صورت یک اسلایدشو درآورید. در این وب‌سایت، ابزاری جهت اضافه کردن گزینه‌های مختلفی نظیر متن‌های متحرک، استیکرها و فیلترهای متنوع به تصاویر متحرک GIF در اختیار شما قرار داده خواهد شد.

آموزش ساخت GIF به صورت آنلاین ؛ به سادگی ویدیوهای خود را به گیف تبدیل کنید

ما در آموزش ساخت GIF توسط ابزار آنلاین Giphy، نحوه تبدیل ویدیوها به گیف را در چند مرحله ساده توضیح خواهیم داد.

آموزش ساخت GIF از ویدیوها

  • ابتدا باید ویدیوی مورد نظر خود را جهت تبدیل به گیف انتخاب کنید. شما همچنین می‌توانید آدرس اینترنتی این فایل ویدیویی را از یوتیوب، آپارات، Vine و یا دیگر وب‌سایت‌های ویدیویی گرفته و در وب‌سایت Giphy وارد کنید. اگر ویدیو بر روی کامپیوتر شما ذخیره شده و نیاز به آپلود آن دارید، پس از کلیک بر روی دکمه Browse، فایل مورد نظر را انتخاب کنید.
  • پس از انتخاب و بارگذاری ویدیو، شما می‌توانید زمان ابتدا، انتها و یا مدت‌زمان مورد نیاز خود را به نرم‌افزار بدهید. برای مشخص‌کردن زمان ابتدا و انتهای ویدیو، می‌توانید یا از دکمه لغزنده (اسلایدر) استفاده کنید و یا به صورت دستی، زمان مورد نظر جهت شروع یا پایان را بنویسید. همچنین می‌توانید با مشخص کردن زمان ابتدایی و نوشتن مدت‌زمان مورد نظر، زمان انتها را برای نرم‌افزار مشخص کنید.
  • در صورت تمایل، ویدیوی خود را با استیکرها و یا متون دلخواه ویرایش کنید.
  • دکمه Create GIF را فشار دهید.
  • فایل گیف مورد نظر شما بر روی وب‌سایت Giphy آپلود خواهد شد. پس از آن، می‌توانید فایل تولیدشده را در شبکه‌های اجتماعی منتشر کرده و یا آن را دانلود کنید.

شایان ذکر است این آموزش ساخت GIF مختص به پلتفرم دسکتاپ است. با این حال، شما با مراجعه به وب‌سایت Giphy و ورود به بخش نرم‌افزارها، می‌توانید اپلیکیشن ساخت فایل های گیف را برای سیستم‌ عامل‌های iOS و اندروید دانلود کنید.

آیا این ابزار برای شما نیز مفید است؟ چرا می‌خواهید ویدیوهای خود را به Gif تبدیل کنید؟ دیدگاه‌های خود را در بخش نظرات با ما و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. با درود
    توضیح تکمیلی: لینک را با نرم‌افزار عبور از محدودیت(!) باز کنید.