اپل واچ

جان گروبر: اپل واچ 3 از نظر شکل ظاهری متفاوت خواهد بود

جان گروبر، وبلاگ‌نویس مشهور ادعا می‌کند اپل واچ 3 (Apple Watch 3) برخلاف شایعات شنیده شده از شکل ظاهری متفاوتی برخوردار است. علاوه بر این ساعت جدید اپل از LTE‌ پشتیبانی می‌کند و از نمایشگر میکرو ال ای دی بهره‌مند خواهد بود.

طراحی اپل واچ به هیچ عنوان زشت و بد نیست،‌ اما از آنجایی که چند سال از زمان عرضه آن می‌گذرد،‌ انتظار می‌رود اپل برای حفظ محبوبیت خود هم که شده دست به تغییر ترکیب کلی این ساعت هوشمند بزند. به نظر می‌رسد که به زودی شکل ظاهری ساعت اپل تغییر خواهد کرد؛ به نقل از یک گزارش جدید کوپرتینو قصد دارد اپل واچ 3 را با طراحی کاملا متفاوت روانه بازار کند.

جان گروبر (John Gruber)‌ وبلاگ‌نویس مشهور حوزه تکنولوژی در مصاحبه‌ای با بلومبرگ ادعا کرده است که اپل واچ آینده می‌تواند مجهز به اتصال LTE باشد. وی همچنین عنوان کرده است:

دشوار است بخواهیم در مورد اینکه اپل واچ 3 چگونه است سخن بگوییم. در گزارش Bussinesweek هیچ اشاره‌ای به فرم جدید که من شنیده‌ام امسال در ساعت‌های جدید آن‌ها قابل رویت است،‌ نشده است.

مینگ چی کو نیز خبر از طراحی متفاوت اپل واچ 3 داده بود

گروبر به این شایعه که به طور اتفاقی از آن آگاهی پیدا کرده اعتقاد دارد و می‌گوید آن را از یک منبع تایید نشده به دست آورده است. آنطور که از شواهد و قرائن پیداست،‌ باید گروبر را پس از مینگ چی کو دومین فردی بدانیم که معتقد به شکل ظاهری متفاوت اپل واچ 3 نسبت به نسل‌های پیشین این ساعت هوشمند است. چندی پیش کو نیز مدعی شده بود که اپل واچ 3 از طراحی جدیدی بهره‌مند خواهد بود.

این خبر دقیقا نقطه‌ی روبروی شایعات پیشین است که ادعا می‌کردند اپل واچ 3 فاقد هرگونه تغییر در شکل ظاهری خود خواهد بود و یا اینکه با تغییراتی جزئی همراه می‌شود. در هر صورت تا زمان رونمایی کامل در پاییز امسال ما باید صبوری کنیم تا از نزدیک با آن ملاقات کنیم. از دیگر امکاناتی این ساعت هوشمند می‌تواند به پشتیبانی از اتصال به اینترنت همراه LTE و همچنین یک حضور نمایشگر میکرو ال ای دی بر روی آن اشاره کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*