عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی

عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی منجر به مرگ مرد سوئدی شد!

عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، امروزه به روش‌های مختلفی انجام می‌گیرد، اما اخیرا این نوع عمل جراحی، منجر به مرگ مردی سوئدی شده است!

با توجه به گزارش جدیدی که منتشر شد، یک مرد سوئدی پس از انجام عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی از دنیا رفت!

در این روش با استفاده از عمل جراحی پلاستیک مقداری چربی به آلت تناسلی این مرد 30 ساله تزریق شد. با درگذشت این شخص، متخصصان آسیب‌شناسی علت وقوع این رویداد را مورد بررسی قرار دادند. آن‌ها با آزمایش‌های دقیق دریافتند که بخشی از این چربی‌های تزریق شده، به رگ‌های این فرد وارد آمده و از طریق خون به ریه او راه پیدا کرده است. هنگامی که ذرات چربی به رگ‌های ریه وارد می‌شوند، موجب بروز انسداد در این قسمت شده و امکان جذب اکسیژن توسط بدن را غیرممکن می‌سازند.

دکتر لی ژائو (Dr. Lee Zhao) به عنوان متخصص اورولوژیست در مرکز پزشکی لنگون (NYU Langone Health) در دانشگاه نیویورک اظهار کرد:

این نوع از انسداد که با نام آمبولی چربی شناخته می‌شود، یک خطر شناخته شده است که طی آن چربی از یک نقطه از بدن به قسمتی دیگر منتقل می‌شود. اتفاق رخ داده در مورد این مرد سوئدی در نوع خود بسیار نادر بوده است. با این حال، هنوز اطلاعاتی از محل دقیق تزریق چربی وجود ندارد.

آلت تناسلی مردان با وارد کردن حجم زیادی از خون به فضاهای موجود در بافت نعوظی کار می‌کند. اگر چربی‌ها به بافت نعوظی تزریق شود، خطر آمبولی چربی بسیار بالاتر از حالات دیگر است. از این جهت، چربی‌های مورد استفاده در عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مردان، می‌بایست در زیر پوست تزریق شوند. اما در مورد این مرد سوئدی ممکن است که پزشک جراح به طور «غریزی» این مقدار از چربی را به بافت نعوظی او تزریق کرده باشد.

ژائو همچنین یادآور شد که این نوع عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی مزایای محدودی دارد.

عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان ، شامل دو مرحله مجزا است. در اولین قدم، جراحان با ایجاد برشی در قسمت قضروفی، اندازه آلت تناسلی فرد در حالت عادی را افزایش می‌دهند و مرحله دوم این عمل، با تزریق چربی به ناحیه زیر پوست خاتمه پیدا می‌کند.

لازم به ذکر است که هیچ بخشی از فرآیند این نوع عمل جراحی، منجر به افزایش طول آلت تناسلی فرد در هنگام نعوظ نمی‌شود. در واقع عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی در مردان ، اندازه آن را فقط و فقط در حالت طبیعی بزرگ‌تر نشان می‌دهد. علاوه بر این، عمل جراجی افزایش طول آلت تناسلی مردان، موجب اختلال در فعالیت‌های جنسی می‌شود؛ چرا که برش دادن قسمت قضروفی آلت تناسلی، موجب می‌شود که حالت طبیعی آلت تناسلی فرد به جای جلو، به سمت پایین قرار بگیرد.

امروزه تعداد بسیاری از افراد در سراسر دنیا، به دنبال انجام این عمل جراحی هستند. در ایالات متحده آمریکا، این نوع عمل جراحی تحت پوشش بیمه نیست. از این جهت بسیاری ترجیح می‌دهند این عمل را در کشور دیگری با قیمت ارزان‌تر انجام دهند. دکتر لی ژائو در انتها اضافه کرد:

من در درمان این نوع عارضه‌ها تخصص دارم و بسیاری از افرادی که عمل جراحی بزرگ کردن آلت تناسلی ، عارضه‌های آن را تجربه می‌کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. نگا کن از عمل دماغ به کجا رسیدیدم

  2. تشکر علمی بود …اینجور آگاهی رسانی خوبه

  3. به نظر من گناه کار اصلی خانومشه که اونطوری قبولش نداشت ?

  4. راه‌های کم خطر تری هم وجود داره مثل استفاده از کپسول های مخصوص که عوارض جانبی کمی هم دارند
    تشکر از مطالب خوبتون

  5. خخخخ تا درس عبرت بشه برای بقیه این کارا چیه آخه

  6. واقعا چه ربطی داره به مطالب گجت نیوز………..!!!

    کم بنویسید ولی متناسب بنوسید.