اکانت رسمی اپل در اینستاگرام

اکانت رسمی اپل در اینستاگرام افتتاح شد؛ همه چیز در مورد عکاسی با آیفون

اکانت رسمی اپل در اینستاگرام آغاز به کار کرد. البته هدف این پیج تبلیغ شرکت و محصولات اپل نیست، بلکه به انتشار عکس های گرفته شده با آیفون توسط کاربران مختلف از سراسر جهان می‌پردازد. لازم به ذکر است سالانه 1 تیلیارد عکس توسط آیفون ها گرفته می‌شود.

سرانجام پس از سال‌ها اکانت رسمی اپل در اینستاگرام افتتاح شد. کوپرتینو روز گذشته با حساب کاربری apple‌@ به عضویت شبکه اجتماعی اینستاگرام درآمد و فعالیت خودش را از سر گرفت. با این حال اکانت رسمی اپل در اینستاگرام کاملا متفاوت از آنچیزیست که شما انتظارش را دارید و به هیچ عنوان قصد ندارد نکات برجسته‌ای از این شرکت را بازگو کند. در واقع اپل هیچ اطلاعاتی از خود را در این حساب کاربری منتشر نکرده است و آن تماما مربوط به تصاویر زیبایی است که کاربران آن‌ها را با آیفون خود تهیه کرده‌اند.

البته این نخستین باری نیست که اپل پا به اینستاگرام می‌گذارد. آن‌ها در حال حاضر صاحب حساب کاربری applemusic@ در این شبکه اجتماعی هستند که بیش از 2.2 میلیون دنبال کننده را نیز به همراه دارد. اینطور به نظر می‌رسد که اپل قصد دارد با اکانت رسمی خود کمپین عکاسی با آیفون را گسترش دهد و با انتشار تصاویری که کاربران مختلف از سراسر جهان با گوشی موبایل آیفون خود تهیه کرده‌اند به محبوبیت خود بی‌افزاید.

اکانت رسمی اپل در اینستاگرام به تبلیغ دوربین آیفون می‌پردازد

حتی عکس‌های تهیه شده توسط خود شما نیز می‌تواند در اکانت رسمی اپل در اینستاگرام قرار گیرد. اپل بدون آنکه تصویری از خود آیفون در این صفحه قرار دهد، می‌خواهد ثابت کند که دوربین آیفون در واقع بهترین دوربین برای عکاسی موبایلی است. این دقیقا نکته‌ای است که کوپرتینو با این هدف حساب کاربری خود را در شبکه اجتماعی متعلق به کمپانی فیس بوک احداث کرده است.

به نظر نمیرسد اپل قصد داشته باشد تصاویری که کارمندانش در شرایط ایده آل و کنترل شده تهیه کرده‌اند را در این حساب کاربری منتشر کند. در واقع هدف این حساب کاربری همانطور که گفته شد، جذب هر چه بیشتر کاربران به جذابیت‌های دوربین آیفون ها با استفاده از تصاویر تهیه شده توسط سایر کاربران بوده است. شما می‌توانید با رفتن به اکانت رسمی اپل در اینستاگرام با نحوه‌ی اشتراک گذاری عکس‌های گرفته شده توسط آیفون خود آشنا شوید. از آنجایی که طبق آمار اعلام شده در سال بیش از 1 تریلیون عکس توسط آیفون های اپل گرفته می‌شود،‌ پیدا کردن تصاویری جذاب در بین آن‌ها سخت نیست.

آدرس پیج اپل در اینستاگرام

Instagram.com/apple

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*