سندیکای صنعت مخابرات ایران

حمایت سندیکای صنعت مخابرات ایران از معرفی آذری جهرمی برای وزارت ارتباطات

پس از معرفی محمد جواد آذری جهرمی به مجلس به عنوان گزینه پیشنهادی رئیس جمهور برای وزارت ارتباطات،‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران با انتشار نامه‌ای از این انتخاب حمایت کرد.

امروز صبح،‌ حسن روحانی گزینه‌های مد نظر خود برای وزارتخانه‌ها را به مجلس شورای اسلامی معرفی کرد که در این میان، محمدجواد آذری جهرمی به عنوان گزینه پیشنهادی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات معرفی شده است. با توجه به صحبت‌هایی که تاکنون شنیده شده،‌ به نظر می‌رسد بیشتر افراد فعال در حوزه مخابراتی و فناوری اطلاعات تا حدودی از آذری جهرمی حمایت می‌کنند و باید دید آیا نمایندگان مجلس به او رای اعتماد خواهند داد یا خیر؟

محمدجواد آذری جهرمی

در همین راستا،‌ سندیکای صنعت مخابرات ایران نیز در نامه‌ای خطاب به رئیس جمهور،‌ از معرفی آذری جهرمی به عنوان گزینه پیشنهادی پست وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات به مجلس، تقدیر و برای وی آرزوی توفیق کرد.

متن نامه سندیکای صنعت مخابرات ایران خطاب به رئیس جمهور

جناب آقای دکتر روحانی،‌ ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

با سلام و تقدیم احترام فراوان؛

تصمیم شایسته و به جای حضرت‌عالی در انتخاب جناب آقای دکتر واعظی به عنوان وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات در دولت یازدهم و رای اعتماد قاطع نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، موجب خوشحالی خانواده مخابرات و فناوری اطلاعات به ویژه صنعت گردید.

حال که نظر حضرت‌عالی، بهره‌مندی از این سرباز تلاشگر در سنگری می‌باشد،‌ ما به نظر شما ارج می‌نهیم و امیدواریم راهشان در دولت دوازدهم هم تداوم داشته و این مجموعه همچنان از راهنمایی‌های ایشان برخوردار گردند.

از این که جناب آقای مهندس جهرمی، یکی از معاونین و یار ایشان به عنوان وزیر محترم ارتباطات و فناوری اطلاعات برای دولت دوازدهم معرفی گردیده‌اند و موارد برجسته زیر از رویکردهای ایشان می‌باشد،‌ توفیقشان را در مرحله کسب رای اعتماد و انجام وظایف محوله آرزو می‌نماییم.

1. استمرار حرکت ملی پروژه توانا در شبکه ارتباطات زیرساخت کشور برای استفاده هرچه بیشتر از فناوری‌های ساخت داخل و بومی‌سازی سراسری

2. باز طراحی شبکه‌های استانی ارتباطات زیرساخت کشور با استفاده از تجهیزات بومی پیشرفته

3. هدایت شبکه بزرگ شرکت مخابرات ایران به استفاده از توانمندی‌های قابل اتکای داخل کشور

4. استفاده کامل از پیوست فناوری در قراردادهای خارجی ابلاغ شده توسط فرمانده محترم ستاد اقتصاد مقاومتی

رای اعتماد نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی و تلاش‌های فوق،‌ اشتغال ناشی از تولید فناوری‌های پیشرفته را برای سرافرازی میهن اسلامی ما به ارمغان خواهد آورد.

در پایان، تصویری از نامه سندیکای مخابرات ایران در رابطه با معرفی آذری جهرمی به عنوان وزیر پیشنهادی ارتباطات، خطاب به رئیس جمهور را مشاهده می‌کنید.

سندیکای صنعت مخابرات ایران

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*