نماوا

رکورد 10 میلیون ساعت تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا ثبت شد

از زمان شروع به فعالیت سرویس نماوا تاکنون،‌ رکود تماشای آنلاین فیلم و سریال توسط کاربران به 10 میلیون ساعت رسید. به همین بهانه، این سایت جشنواره‌ای را برگزار می‌کند.

رکورد 10 میلیون ساعت تماشای آنلاین فیلم و سریال در نماوا ثبت شد. این رکورد از زمان شروع به فعالیت این سرویس یعنی بهار سال 1395 تاکنون به دست آمده است. تعداد کاربران این سایت در حال حاضر نزدیک به 300 هزار کاربر گزارش شده که روزانه بیش از 15 هزار نفر در آن به صورت آنلاین فیلم و سریال مشاهده می‌کنند. به گفته نماوا، 51 درصد از این کاربران از طریق وب به محتویات ارایه شده توسط این سایت دسترسی دارند و 49 درصد نیز از طریق اپلیکیشن‌های مخصوص آن برای سیستم‌های اندروید (30 درصد)، آی او اس (4 درصد) و تلویزیون هوشمند (16درصد) به تماشای آنلاین فیلم و سریال از طریق این سرویس می‌پردازند.

نماوا

جشنواره ده میلیون سرگرمی نماوا

نماوا برای تشکر از کاربران خود و به بهانه ثبت 10 میلیون ساعت تماشای آنلاین فیلم و سریال، جشنواره «ده میلیون سرگرمی» را برگزار می‌کند. برای کسب اطلاعات از این جشنواره می‌‎توانید به این لینک مراجعه کنید. هم‌چنین ترافیک مصرفی وب سایت نماوا برای تمامی مشترکان شاتل، آسیاتک، پیشگامان و ها‌ی‌وب تا پایان سال 1396 رایگان است و کاربران می‌توانند با شرکت در جشنواره و خرید اشتراک‌های این سرویس به تماشای فیلم و سریال مورد علاقه خود بپردازند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*