دوربین سلفی نوکیا 8 طرفداران عکاسی سلفی را شگفت‌زده خواهد کرد!

دوربین سلفی نوکیا 8 طرفداران عکاسی سلفی را شگفت‌زده خواهد کرد!

به تازگی، جزییات تازه‌ای از دوربین سلفی نوکیا 8 (Nokia 8) منتشر شده که طرفداران عکاسی سلفی را از خرید پرچمدار جدید نوکیا کاملا راضی خواهد کرد.

انتظار می‌رود گوشی نوکیا 8 در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد) رونمایی شود. صحبت‌هایی مبنی بر قیمت و زمان عرضه این اسمارت فون رده‌بالا نیز به گوش رسیده که در حال حاضر، در حد شایعه باقی مانده است.

اما احتمالا شما نیز چیزهای زیادی درباره دوربین اصلی نوکیا 8 شنیده باشید؛ کمپانی فنلاندی قرار است پرچمدار سال 2017 خود را با دوربین دوگانه 13 مگاپیکسلی ساخت کمپانی آلمانی زایس، به همراه صفحه نمایش 5.3 اینچی با وضوح 1440 در 1560 پیکسل تولید و روانه بازار کند. با این حال، تا این لحظه جزییات چندانی از دوربین سلفی نوکیا 8 در دست نبوده و کاربران و طرفداران عکاسی سلفی، اطلاعی از نوع و کیفیت دوربین جلوی این گوشی موبایل نداشتند.

دوربین سلفی نوکیا 8 طرفداران عکاسی سلفی را شگفت‌زده خواهد کرد!

دوربین سلفی نوکیا 8 نیز دارای سنسوری 13 مگاپیکسلی خواهد بود

اما بر اساس اطلاعات جدید، دوربین سلفی نوکیا 8 نیز همانند دوربین اصلی آن، به سنسوری 13 مگاپیکسلی مجهز بوده که قادر است تصاویر و ویدیوهای باکیفیت 4K ضبط کند. دوربین دوگانه این گوشی هوشمند را دو سنسور RGB و مونوکروماتیک (تک‌رنگ) تشکیل داده‌اند. سایر مشخصات نوکیا 8 نیز شامل پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 835 کوالکام، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقاست.

اگرچه بعید است کمپانی HMD، دردانه سال 2017 خود را با اندروید O روانه بازار کند، اما بنچمارک‌های جدید گوشی نوکیا 8 نشان می‌دهند که شرکت فنلاندی سازنده، در حال تست آخرین نسخه از سیستم عامل اندروید گوگل بر روی پرچمدار جدیدش است.

قیمت نوکیا 8

بنا بر شنیده‌ها، قیمت نوکیا 8 در بازار کشورهای اروپایی 520 یورو خواهد بود که بسیار کمتر از آن چیزی‌ست که پیش از این انتظار می‌رفت. با این حال، همه این حرف و حدیث‌ها تا زمان معرفی نوکیا 8 توسط کمپانی HMD، در حد شایعه باقی خواهند ماند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*