سونی اکسپریا ایکس زد

سونی اکسپریا XZ1 این‌بار با اندروید 8 در GFXBench ‌رویت شد

بار دیگر گوشی سونی اکسپریا XZ1 در بنچمارک‌ها رویت شد. این‌بار اطلاعات بیشتری از گوشی جدید سونی شامل تجهیز آن به اندروید 8 به بیرون درز کرده است.

بیش از یک هفته پیش، گوشی اندرویدی جدیدی به نام سونی اکسپریا XZ1 در وب‌سایت امتیازگیری GeekBench رویت شد که از اندروید 7.1.1، چیپست اسنپدراگون 835 و رم 4 گیگابایتی برخوردار بود. امروز نتایج بنچمارک جدیدی از این محصول منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای نظیر اندازه و وضوح نمایشگر همراه با مگاپیکسل دوربین آن را شرح می‌دهد. علاوه بر این، ما اینک می‌دانیم که گوشی جدید سونی قرار است در دو مدل مختلف G8341‌ و  G8342 وارد بازار شود که احتمالا مربوط به قابلیت دو سیم کارته و تک سیم کارته بودن آن است.

به نقل از نتایج این بنچمارک منتشر شده، گوشی سونی اکسپریا XZ1 مجهز به یک نمایشگر 5.1 اینچی فول اچ دی با وضوح 1920×1080 پیکسل خواهد بود. علاوه بر این باید به حضور حافظه داخلی 64 گیگابایتی، پردازشگر گرافیکی آدرنو 540،‌ دوربین پشتی 19 مگاپیکسلی و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی در این گوشی اشاره کرد. دیگر مشخصات موجود در بنچمارک جدید نظیر چیپست و ظرفیت رم تغییری نکرده است.

سونی اکسپریا XZ1 در بنچمارک GFXBench

سونی اکسپریا XZ1 مجهز به نسخه ویژه‌ای از اندروید 8 به نام Android Sony Edition‌ است

یکی از جذاب‌ترین چیزهایی که در این نتایج تازه نسبت به بنچمارک پیشین تغییر کرده است،‌ نسخه سیستم عامل اندروید گوشی سونی است. درحالی که این گوشی اولین بار با اندروید 7.1.1 رویت شده بود، اما این‌بار همراه با اندروید 8 قابل رویت است که در بخش توضیحات آن نیز عبارت “Android Sony Edition” ذکر شده است. ما مطمئن نیستیم چه زمانی سونی اکسپریا ایکس زد 1 معرفی خواهد شد، اما سرنخ‌هایی وجود دارد که نشان می‌دهد این گوشی در نمایشگاه IFA در مقابل دید همگان قرار خواهد گرفت. به نظر می‌رسد سونی در انتظار رونمایی رسمی گوگل از اندروید O یا همان نسخه 8 اندروید است تا پس از آن بتواند رسما از گوشی جدید خود پرده برداری کند.

سونی همچنین در کنار این گوشی قرار است دو مدل دیگر به نام‌های اکسپریا XZ1 Compact و اکسپریا X1 را نیز معرفی کند. بنابراین سال شلوغی را برای غول گوشی‌ساز ژاپنی پیش‌بینی می‌کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*