گوشی گلکسی نوت 8

هشت قابلیت مورد انتظار در گوشی گلکسی نوت 8 ؛‌ DoBiggerThings#

در حالی که دو هفته بیشتر تا رونمایی از گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ (Samsung Galaxy Note 8) باقی نمانده است،‌ در این مقاله قصد داریم به بررسی 8 ویژگی قابل انتظار فبلت سامسونگ بپردازیم.

14 روز..

گوشی گلکسی نوت 8
این مدت زمانی است که تا رونمایی از فبلت جدید کمپانی سامسونگ، گلکسی نوت 8،‌ محصول مخصوص فصل پاییز بازار فاصله داریم. در یکم شهریور ماه، اکثر مردم انتظار دارند با محصولی ملاقات کنند که شکاف خیره کننده‌ای را با نسل پیشین خود داشته باشد. قلم S Pen با رابط کاربری غنی سامسونگ، از گوشی‌های سری نوت محصولی قابل احترام را می‌سازد که به سختی هر گوشی می‌تواند با آن‌ها دست و پنجه نرم کرده و موفق شود.

تا زمان ظهور گوشی گلکسی نوت 8 ما فکر کردیم ایده خوبیست که برخی از ویژگی‌های داغ پیش‌بینی شده‌ی آن را با کاربران محترم گجت نیوز به اشتراک بگذاریم. در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی این ویژگی‌ها بپردازیم.

8 قابلیت مورد انتظار در گوشی گلکسی نوت 8

گوشی گلکسی نوت 8

1. نخستین گوشی بالارده سامسونگ با دوربین دوگانه

این درست است که سامسونگ مدت زمان طولانی را منتظر مانده تا وارد این بازی شود و حالا نوت 8 می‌تواند نخستین گوشی بالارده آن‌ها باشد که با دوربین دوگانه وارد بازار خواهد شد. یکی از لنز‌های این دوربین دوگانه استاندارد بوده و دیگری ارائه کننده زوم اپتیکال 2 برابری است تا قادر به تهیه تصاویر پرتره جذابی باشید. سامسونگ اینک با استفاده از تجربیات اپل، وان پلاس و شیائومی از ارائه حالت عکاسی پرتره می‌تواند تجربه کسب کرده و با قراردادن این حالت در اپلیکیشن دوربین خود،‌ افکت عمق میدان را به بهترین شکل ممکن در اختیار کاربرانش قرار دهد.

به لطف این دو دوربین شما می‌توانید عکس‌هایی بگیرید که در آن‌ها سوژه واضح بوده و پس زمینه آن مات است.

گوشی گلکسی نوت 8

2. سخت افزاری قدرتمند

سامسونگ همیشه سخت کوشیده است تا بر روی گوشی‌های بالارده خود سخت افزاری قدرتمند قرار دهد. حضور سخت افزاری بالارده همراه با یک قلم هوشمند S Pen باعث شده تا احتمالا قیمت این گوشی نیز بالا برود. سخت افزاری متشکل از یک چیپست اسنپدراگون 835 و یک جایگزین قدرتمند برای این چیپست به نام اگزینوس 8895 که مخصوص بازارهای بین‌المللی این محصول توسط خود سامسونگ طراحی شده است.

گوشی گلکسی نوت 8

3. بلندتر از نوت 7، متفاوت در نسبت ابعاد

چه خوشتان بیاید چه نیاید،‌به نظر می‌رسد همچنان نسبت ابعاد 18.5:9 به عنوان یک استاندارد در گوشی‌های جدید سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد. حتی دیگر گوشی‌های اندرویدی نیز به سمت استفاده از این نسبت ابعاد حرکت می‌کنند. حال انتظار می‌رود گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ دیوایس بالارده‌ی بعدی باشد که با استفاده از این نسبت ابعاد و طراحی شبیه به دو گوشی گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس روانه بازار خواهد شد. طبیعیست که این نسبت،‌ نوت جدید سامسونگ را بلندتر از نسل پیشینش می‌کند.

گوشی گلکسی نوت 8

4. دوربین جلوی بهتر

همراه با یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی مجهز به فوکوس خودکار، به نظر می‌رسد گوشی گلکسی نوت 8 عملکرد بهتری را در بازی سلفی‌ها نسبت به نسل پیشین خود ارائه می‌کند.

گوشی گلکسی نوت 8

5. قلم S Pen بهتر از هر زمان دیگری

سامسونگ همراه با عرضه هر گوشی سری گلکسی نوت خود از یک قلم هوشمند بهبودیافتهتر نیز رونمایی می‌کند. در نوت 7 قلم S Pen قادر است 4096 نقطه فشار را شناسایی کند که بی‌تردید شگفت انگیز است. با این حال ما عمیقا بر این باوریم که قلم نوت 8 به هیچ عنوان شبیه به این گوشی نبوده، بلکه حتی بهتر و دقیق‌تر عمل خواهد کرد. گفته میشود این قلم به لطف تاییدیه ضد آب، گرد و غبار حتی در زیر آب نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد.

گوشی گلکسی نوت 8

6. تثبیت کننده تصویر برای لنز تله فوتو

اگر شایعات درست باشد،‌ هر دو دوربین گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ از تثبیت کننده اپتیکال تصویر برخوردار خواهند بود. این برخلاف دوربین دوگانه گوشی‌های دیگر است که تنها در یک حالت از این قابلیت بهره‌مند بودند.

گوشی گلکسی نوت 8

7. نمایشگر بسیار بزرگ همراه با وضوح عالی

به لطف حاشیه‌های بسیار کم، گلکسی نوت جدید می‌تواند یک نمایشگر 6.3 اینچی را در بدنه‌ای حتی باریک‌تر از گلکسی نوت 8 جای دهد. اگر چند سال پیش چنین جمله‌ای به ذهن ما می‌رسید قطعا به آن می‌خندیدیم. اما حالا در سال 2017 این سبک طراحی به یک روند مرسوم تبدیل شده است.

انتظار می‌رود نوت 8 از یک نمایشگر 6.3 اینچی با وضوح 1440×2960 پیکسل برخوردار باشد. همچنین درست همانند گلکسی نوت 7 و گلکسی اس 8 / اس 8 پلاس،‌ ما باید انتظار داشته باشیم این نمایشگر با استاندارد نیز سازگار باشد.

گوشی گلکسی نوت 8

8. یک باتری 3300 میلی‌آمپری به معنای یک روز کامل استفاده

شاید شنیدن خبر حضور یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی در گوشی گلکسی نوت 8 هیجان انگیز نباشد،‌ اما جدای ظرفیت باتری شما می‌توانید یک روز کامل از گوشی خود استفاده کنید. این مقدار 200 میلی‌آمپر کمتر از باتری‌های مشابه در نوت 7 و اس 8 پلاس است که به طور موثری نشان می‌دهد تکنولوژی به کار رفته در این گوشی می‌تواند میزان استفاده از انرژی توسط اجزای مختلف گوشی را کاسته و در نهایت عمر باتری دستگاه را افزایش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. “این مقدار 200 میلی‌آمپر کمتر از باتری‌های مشابه در نوت 8 و اس 8 پلاس است”

    اینجا به اشتباه نوشتید نوت 8 در حالی که نوت 7 درسته

  2. امیدوارم که قیمتش منصفانه تر باشه

  3. امیدوارم که مصرف باتریش کم باشه.