ردیاب چشم آیفون 8 اپل

ردیاب چشم آیفون 8 اپل نگاه شما را تشخیص می‌دهد!

باز هم از قطعه کدهای سیستم عامل هوم پاد اطلاعاتی به بیرون درز کرد. ظاهرا ردیاب چشم آیفون 8 اپل (Apple iPhone 8) می‌تواند نگاه شما به صفحه گوشی را تشخیص دهد!

این یک تبلیغ رویایی است: یک گوشی که به طور مداوم نگاه شما را دنبال کند و زمانی که به آن توجه می‌کنید،‌ متوجه شود. این می‌تواند یک چشم انداز جدید در مورد تکنولوژی در حال کاری باشد که در هیچ تبلیغات، اپلیکیشن و وب‌سایتی در مورد آن منتشر نشده است. و در عین حال به نظر می‌رسد این می‌تواند تنها حاصل تراوشات ذهنی یک جوان باشد؛‌ اما ظاهرا قصد دارد آن را به بخشی از آینده‌ی ما بیاورد.
این اطلاعات همگی از قطعه کدهای سیستم عامل اسپیکر هوشمند هوم پاد اپل به دست آمده که چند هفته پیش وارد بازار شده است. یک توسعه دهنده به نام یکی از معدود کدنویسانیست که موفق شده صبورانه از بین قطعه کدهای سیستم عامل مخصوص هوم پاد (که هیچ‌وقت عمومی نبوده است) مواردی را متوجه شود و اخبار جدیدی را در مورد  ردیاب چشم آیفون 8 اپل در اختیار ما قرار دهد. حالا یکی دیگر از قابلیت‌های احتمالی پرچمدار‌آینده اپل مشخص شده است:‌ اگر آن را نگاه کنید، متوجه خواهد شد!

ردیاب چشم آیفون 8 اپل

کمک ردیاب چشم آیفون 8 به حفظ بیشتر باتری

آنچیزی که در بالا مشاهده می‌کنید، یک جفت رشته کد به نام“Observer Awareness Observation است که به نظر می‌رسد مربوط به کنترل حجم صدای نوتیفیکیشن‌ها از سوی ردیاب چشم آیفون 8 باشد. با توجه به شایعات اخیر در مورد حضور فناوری تشخیص چهره در آیفون جدید اپل و به دنبال آن قابلیت ردیابی چشم، به نظر می‌رسد که این تکنولوژی باعث خالی کردن باتری دستگاه شما نخواهد شد و حتی به حفظ هرچه بیشتر آن نیز کمک می‌کند.
شاید مقدمه‌ی بالا کمی گمراه‌کننده باشد، زیرا اپل هیچ اطلاعاتی در مورد اینکه توسعه دهندگان چگونه باید به این قابلیت دسترسی پیدا کنند نداده است. ممکن است این قابلیت باعث قفل نگه داشتن گوشی شما شود و از آن برای اهداف سطح پایین سیستم عامل مورد استفاده قرار گیرد،‌ اما با توجه به ماهیت غیر رسمی یافته‌های موجود،‌ هنوز زود است بخواهیم در این مورد اظهار نظر کنیم. صرف نظر از این قضیه، امیدواریم این قابلیت را در آیفون 8 اپل در آینده‌ای نزدیک ببینیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*