لنوو K8 Note

لنوو K8 Note رونمایی شد؛ دوربین دوگانه در یک گوشی ارزان قیمت

سرانجام گوشی ارزان قیمت لنوو K8 Note مجهز به دوربین دوگانه، باتری 4000 میلی‌آمپری و قیمت 200 دلاری معرفی شد. مشخصات فنی و قابلیت‌های آن را در ادامه ببینید.

لنوو ساعاتی پیش از جدیدترین گوشی میان رده خود، لنوو K8 Note‌ در هندوستان رونمایی کرد. این گوشی هوشمند در اصل نخستین محصول غول چینی خواهد بود که به دوربین دوگانه مجهز شده است و ظاهرا نماد عددی “8” نیز که در نام و تیزرهای تبلیغاتی آن دیده می‌شود،‌ به همین موضوع اشاره دارد. همچنین در طول مراسم رونمایی، این کمپانی اعلام کرده است از زمان عرضه نخستین گوشی سری K‌ لنوو تا به حال،‌ جمعا 8.5 میلیون دستگاه از اعضای این خانواده به فروش رفته است.

از دیگر جذابیت‌های گوشی لنوو کی 8 نوت می‌تواند به یک فلاش ال ای دی جلویی اشاره کرد که عکاسی سلفی را برای کاربران لذت بخش می‌کند و سیستمی عامل اندروید 7.1.1 نوقا که می‌تواند انتخابی ایده آل برای یک گوشی ارزان قیمت در سال 2017 میلادی باشد. این کمپانی یکی از نخستین شرکت‌هایی است که نسخه خام اندروید گوگل را جایگزین نسخه اختصاصی خود با نام “Vibe Pure UI” کرده است تا کاربران محصولاتش آپدیت‌های سیستم عامل را سریع‌تر دریافت کرده و عملکرد بهتری نیز قابل ارائه باشد. بدنه‌ی این گوشی از جنز فلز (آلومینیوم سری 5000)‌ و پلی‌کربنات است، درحالی که قابلیت مقاومت در برابر پاشش آب نیز توسط یک پوشش نانو انجام می‌گیرد.

لنوو K8 Note

چیپست 10 هسته‌ای Helio X23 در گوشی ارزان قیمت لنوو

یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD همراه محافظ گوریلا گلس بر روی قاب جلویی این گوشی قرار گرفته است و چیپست MT6797 مدیاتک همراه با چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.4 گیگاهرتزی، چهار هسته Cortex-A53 با سرعت کلاک 1.85 گیگاهرتزی و دو هسته Cortex-A72‌ با سرعت کلاک 2.3 گیگاهرتزی در زیر قاب گوشی مشغول فعالیت است. نام اصلی این چیپست 10 هسته‌ای در واقع Helio X23 است. علاوه بر این باید به وجود دو مدل رم 3 یا 4 گیگابایتی بسته به انتخاب کاربران نیز اشاره کرد.

دوربین دوگانه گوشی لنوو از دو سنسور 13 مگاپیکسلی (سنسور اصلی) و 5 مگاپیکسلی (سنسور مخصوص عمق میدان) بهره می‌برد که ترکیب این دو به کاربران اجازه‌ی تهیه تصاویری با افکت بوکه را می‌دهد. این دوربین همچنین به فلش دوگانه ال ای دی CCT نیز مجهز شده است. در انتها باید به حضور یک باتری جدانشدنی 4 هزار میلی‌آمپری داخل این گوشی اشاره کرد که با سیستم شارژ‌سریع 15W همراه شده است.

قیمت و رنگبندی لنوو K8 Note

لنوو K8 Note

مدل مجهز به رم 3 گیگابایتی این گوشی از حافظه داخلی 3 گیگابایتی برخوردار خواهد بود و با قیمت 203 دلار به فروش می‌رسد. همچنین شما می‌توانید با اختلاف قیمتی ناچیز،‌ مدل مجهز به رم 4 گیگابایت و حافظه داخلی 64 گیگابایتی لنوو K8 Note را با قیمت 219 دلار خریداری کنید. هر دو این مدل‌ها در رنگ‌های مشکی (Venom Black) و طلایی (Fine Gold) به فروش می‌رسند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. یکی از مقرون به صرفه ترین میان رده های ۲۰۱۷