مشخصات نوکیا 8

مشخصات نوکیا 8 از طریق نتایج بنچمارک در آخرین تصاویر منتشر شده فاش شد

مشخصات نوکیا 8 با انتشار تصاویری از نتایج بنچمارک این گوشی به نمایش درآمد و جزئیات آن تایید شد. گوشی پرچمدار اچ ام دی گلوبال به زودی رخ نشان خواهد داد.

ما اخیرا شاهد نتایج بنچمارک نوکیا 8 بوده‌ایم و اکنون اخبار مشابهی در این زمینه منتشر شده است. عکس‌هایی که در فضای وب به اشتراک گذاشته شده، نتایج بنچمارک این دستگاه را بر روی صفحه نمایش نوکیا 8 به تصویر کشیده است و در پی آن مشخصات این پرچمدار جدید خودنمایی کرد.

اولین مورد مربوط به شماره مدل این اسمارت فون است. شماره سریال TA-1012 روی نمایشگر این گوشی ظاهر شده که از جمله شماره سریال‌هایی است که پیش از این در نتایج منتشر شده در بنچمارک انتوتو دیده شده بود. TA-1004، TA-1012 و TA-1052 شماره مدل‌هایی هستند که همگی به گوشی هوشمند نوکیا 8 مربوط هستند.

مشخصات نوکیا 8

موارد ثبت شده در لیست مشخصات نوکیا 8 تقریبا همان چیزهایی را نشان می‌دهد که پیش از این نیز گفته می‌شد. پردازنده اسنپدراگون 835 کوالکام به این دستگاه قدرت داده و توسط 4 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی می‌شود. در لیست مشخصات هیچ صحبتی از اندازه صفحه نمایش این دستگاه به میان نیامده است، ولی می‌دانیم که نمایشگر آن دارای رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (کیفیت تصویری کواد اچ دی) است. اما به دلیل در دسترس نبودن اندازه نمایشگر، تراکم پیکسلی ان مشخص نمی‌شود.

با استفاده از اطلاعات و شایعاتی که در چند وقت اخیر منتشر شده، این احتمال وجود دارد که نوکیا 8 به یک صفحه نمایش 5.25 اینچی مجهز باشد. آخرین شایعات به نمایشگری 5.3 اینچی اشاره داشته‌اند و بنابراین می‌توان فرض را بر این گذاشت که نمایشگر نوکیا 8 با اندازه‌ای بین 5.2 تا 5.3 اینچ خودنمایی کند.

در هر صورت انتظار می‌رود که گوشی نوکیا 8 در تاریخ 16 آگوست (25 مرداد ماه) با برگزاری رویدادی در شهر لندن به طور رسمی معرفی شود و مسلما در آن روز تمامی حقایق مربوط به این گوشی پرچمدار جدید نوکیا برملا خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*