زنفون 4 ایسوس

مشخصات، رندرها و قیمت چهار گوشی زنفون 4 ایسوس لو رفت

ظاهرا مشخصات، رندرها و قیمت چهار گوشی زنفون 4 ایسوس بر روی وب‌سایت این شرکت قرار گرفته است. این گوشی‌ها شامل زنفون 4، زنفون 4 مکس، زنفون 4 سلفی و زنفون 4 سلفی پرو می‌شوند.

زمانی که نام ایسوس می‌آید، آن‌ها استاد سرافکندگی و ژولیدگی در عملکرد هستند؛ حتی اگر ما این قضیه را نادیده بگیریم که غول تایوانی تنها تولیدکننده‌ای است که از عدد به جای نسل‌های محصولاتش استفاده می‌کند (به طور مثال باید به زنفون 3 اشاره کرد که نه تنها یک دستگاه، بلکه نام چندین دستگاهشان است). این شرکت همچنین علاقه‌مند است تا گوشی‌های خود را در مناطقی مختلف،‌ با عملکردی مختلف روانه بازار کند. به همین خاطر است که به طور مثال گوشی زنفون 3 لوکس یک منطقه می‌تواند بهتر از همین گوشی در بازار کشور دیگری باشد!

زنفون 4 ایسوس متشکل از چهار مدل مختلف است

علاوه بر همه این‌ها ایسوس هیچگاه نمی‌تواند پیش از معرفی محصولاتش اطلاعات آن‌ها را حفظ کند. در همین راستا Roland Quandt موفق شده اطلاعات مربوط به چهار گوشی زنفون 4 ایسوس را بر روی خود سایت این کمپانی بیابد. در این لیست نام دو محصول که پیشتر نامشان را شنیده بودیم قرار دارد، اما به جز آن‌ها دو نام دیگر نیز به چشم می‌خورد. پیش‌تر نام زنفون 4 و زنفون 4 سلفی را شنیده بودیم،‌ اما حالا نام زنفون 4 سلفی پرو و زنفون 4 مکس را نیز باید به این دو اضافه کنیم که البته با مدل عرضه شده در روسیه متفاوت خواهد بود.

شاید به عبارتی دیگر این کمپانی قصد دارد با یک ترفند قدیمی (افشای اطلاعات گوشی‌های خود) بتواند کاربران به نوعی از محصولات آینده خود راضی کند؛‌ محصولاتی که 17 آگوست (26 مرداد ماه) معرفی خواهند شد. در زیر می‌توانید اطلاعات این چهار گوشی زنفون 4 ایسوس را مشاهده کنید.

زنفون 4 – Zenfone 4

در حالی که از نام این دیوایس حدس می‌زدیم که پرچمدار نسل چهارم گوشی‌های زنفون ایسوس باشد، اما آن عملا یک گوشی بالارده نیست و به نظر می‌رسد زنفون 4 پرو را باید پرچمدار جدید تایوانی‌ها برای امسال بدانیم. همانطور که گفتیم ایسوس محصولاتش را با مشخصات متفاوتی روانه بازار می‌کند. این گوشی با دو چیپست اسنپدراگون 630 و 660 مجهز شده است که هر یک از رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و یک باتری 3300 میلی‌آمپر ساعتی برخوردارند.

این گوشی از یک دوربین دوگانه بر روی قاب پشتی خود استفاده می‌کند. یکی از سنسورها 8 مگاپیکسلی بوده و دیگری 12 مگاپیکسلی است که درست همانند دوربین گوشی ال جی جی 6 ارائه کننده عمق دید 120 درجه‌ای است. زنفون 4 همچنین از یک نمایشگر 5.5 اینچی Full HD‌ آمولد برخوردار است و در دو نسخه مشکی و سفید عرضه خواهد شد. قیمت رسمی که به پای این محصول نوشته شده 580 دلار است.

زنفون 4 سلفی – Zenfone 4 Selfie

و

زنفون 4 سلفی پرو – Zenfone 4 Selfie Pro

در حالی که ما پیشتر در مورد مدل زنفون 4 سلفی شنیده بودیم، زنفون 4 سلفی پرو یک سورپرایز ویژه است، ‌به خصوص این که به نظر می‌رسد هر دو گوشی از ظاهری یکسان برخوردارند. هرچند رنگ‌های قرمز و طلایی مختص مدل سلفی پرو بوده و مدل سلفی تنها در یک رنگ مشکی به فروش خواهد رسید.

شما در این دو محصول یک چیپست اسنپدراگون 625 یا اسنپدراگون 430 را می‌توانید بیابید که با یک رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و باتری 3 هزار میلی‌آمپر ساعتی ترکیب شده‌اند. همچنین هر دو گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی آمولد استفاده می‌کنند که وضوح در مدل سلفی پرو Full HD و در دیگری HD‌است.

اما بر خلاف مدل اصلی زنفون 4 ایسوس ،‌ آن‌ها از دوربین دوگانه جلویی سلفی برخوردارند که دلیل نام گذاری تایوانی‌ها نیز همین بوده است. دو سنسور 24 و 5 مگاپیکسلی بر روی قاب جلویی گوشی سلفی پرو نقش بسته و در جلوی مدل اصلی سلفی نیز می‌توانید دو سنسور 20 و 8 مگاپیکسلی را بیابید. قیمت سلفی پرو 470 دلار است و قیمت در مدل سلفی 350 دلار خواهد بود.

زنفون 4 مکس – Zenfone 4 Max

اگر نام زنفون 4 مکس برای شما آشنا است به خاطر این خواهد بود که چند هفته پیش چنین محصولی در روسیه رونمایی شد؛‌ اما این گوشی متفاوت خواهد بود و تنها نام آنهاست که یکسان است. ایسوس زنفون 4 مکس ارائه کننده مشخصات فنی رده پایین‌تری نسبت به مدل روسیه‌ای آن است که مهم‌ترین آن یک نمایشگر کوچکتر 5.2 اینچی HD است. این گوشی همچنین به جای چیپست اسنپدراگون 430 مدل روسیه‌ای خود، از یک چیپست ضعیف‌تر اسنپدراگون 425 قدرت می‌گیرد.

یکی دیگر از تفاوت‌های بزرگ این دو مدل، ظرفیت باتری آن‌ها است. جایی که مدل روسیه‌ای از یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی انرژی لازم را می‌گیرد و مدل جهانی آن به یک باتری کوچکتر 4100 میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده است. در داخل دستگاه 3 گیگابایت رم، حافظه داخلی 32 گیگابایتی و دوربین دوگانه پشتی متشکل از سنسورهای 13 و 5 مگاپیکسلی نیز یافت می‌شود. این گوشی قرار است با قیمت 270 دلار وارد بازار شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*