عرضه اندروید O بنا به دلایل نامعلومی به تاخیر افتاد

عرضه اندروید O بنا به دلایل نامعلومی از سوی گوگل به تاخیر افتاد

بنا بر اطلاعات جدید، عرضه اندروید O به دلایلی که تا این لحظه «نامعلوم» عنوان شده، به تاخیر افتاده است. با این حال، می‌توان دلیل آن را تا حدودی حدس زد.

پیش از این انتظار می‌رفت با عرضه نسخه بعدی اندروید در هفته آینده، گوشی های پرچمدار سال گذشته گوگل، گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال، به جدیدترین نسخه از سیستم عامل گوگل مجهز شوند. اما با احتساب اطلاعات جدید، به نظر نمی‌رسد این اتفاق به این زودی‌ها رخ دهد. شاید مهمترین دلایل تاخیر عرضه اندروید O گوگل را بتوان وجود باگ‌ها و اشکالاتی فنی دانست که باید تا پیش از رونمایی، برطرف شوند.

اما تا چه زمانی باید منتظر عرضه اندروید O بمانیم؟

با توجه به اتفاقات غیر منتظره و به احتمال زیاد، اشکالاتی که بر سر توسعه نسخه جدید اندروید پیش آمده، پاسخ به این سوال کمی سخت به نظر می‌رسد. در واقع، عرضه اندروید O ممکن است در هر زمانی اتفاق بیافتد. این احتمال وجود دارد که گوگل هر لحظه یک کنفرانس خبری برگزار کرده و به کاربران اعلام کند جدیدترین نسخه از سیستم عامل خود را با نام احتمالی Oreo (نام نوعی شکلات)، Otameal (بلغور جو) و یا حتی Octopus (اختاپوس) عرضه کرده است!

از سوی دیگر، با توجه به شایعات منتشر شده پیرامون گوشی های گوگل پیکسل 2 (Google Pixel 2)، بعید است تاخیر درعرضه اندروید O برای پرچمداران فعلی تا اواسط آذرماه (زمان احتمالی عرضه پرچمداران جدید گوگل) به طول بیانجامد.

بدین ترتیب، اگر شما نیز صاحب گوشی های نکسوس یا گوگل پیکسل و پیکسل ایکس ال هستید، کمی بیشتر باید منتظر عرضه اندروید O برای اسمارت فون خود باشید. سایر کاربران اندرویدی نیز حداقل چند ماه باید در صف دریافت نسخه جدید سیستم عامل اندروید بمانند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. آذر مااااااااااااه؟ چه خبره. نه بابا نهایتش یکی دو هفته دیرتر میده.